نگرانی فعالان حقوق حیوانات باعث حذف شخصیت کانگوروی Tekken شد

۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه بازی‌های تکن از جذابیت زیادی برخورداند و میان هوداران بازی‌های آرکید بسیار محبوبند. یک نکته جالب در این بازی ویدیویی شخصیت‌های بامزه و متنوعی است که مورد استفاده قرار گرفته ، برای مثال یک خرس، پاندا، مردی که از چوب ساخته شده یا چیزهایی از این دست. اگر به یاد داشته باشید این بازی‌ها یک کاراکتر کانگورو با نام راجر هم داشتند. یک کانگوروی بوکسور.

حال مشخص شده که ظاهرا این شخصیت از تکن ۷ حذف شده است و دیگر در این مجموعه بازی حضور نخواهد داشت.

تهیه‌کننده این مجموعه بازی‌ها، کاتسوهیرو هارادا گفته است این اتفاق به دلیل نگرانی‌های فعالان حقوق حیوانات افتاده. او گفته است که در سال‌های اخیر نگرانی در مورد حقوق حیوانات به شدت افزایش یافته و همین موضوع باعث شده ضرب و شتم یک کانگورو حتی در قالب یک بازی غیرقابل قبول به نظر برسد.

چندی پیش ویدیویی در یوتیوب منتشر شد که مردی را در حال زدن یک کانگورو نشان می‌داد و جنجال فراوانی برانگیخت. فعالان حقوق حیوانات معتقدند بازی‌هایی شبیه به تکن با نشان دادن این صحنه‌ها می‌تواند منجر به عادی‌سازی حیوان‌آزاری شود.

به هر حال سازنده تکن که این نگرانی‌ها را جدی گرفته و دیگر از کاراکتر کانگورو در این بازی‌ خبری نخواهد بود. نهایتا یک سوال بامزه هم پیش آمده که سرنوشت کاراکتر خرس که هنوز در بازی حضور دارد چیست؟ هارادا در پاسخ به این پرسش گفته خرس در بازی باقی مانده چون به وضوح از انسان موجود قدرتمندتری است.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه