نیسان ۳۷۰z جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک حاضر می‌شود

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در نمایشگاه خودرو نیویورک امسال، شاهد حضور خودروهای جالبی هستیم. مثلا تویوتا از مدل FT-4X رونمایی کرد؛ خودرویی که شباهت طراحی زیادی به شاسی‌بلند FJ کروزر دارد. لینکلن یکی از لوکس‌ترین شاسی‌بلندهای دنیا به اسم Navigator را معرفی کرده و دوج هم با سریع‌ترین محصول خودش یعنی دوج دیمون  ۸۴۰ اسب‌بخاری در این مراسم حاضر شده است.

شرکت نیسان هم مدل جدید ۳۷۰Z را با خود در این رویداد آورده است. پس از ۹ سال از معرفی مدل نیسان ۳۷۰Z، شاهد تغییراتی در بخش طراحی و فنی در این خودرو هستیم. به‌طور مثال فرم چراغ‌ها و دستگیر‌ه‌های درها با کمی تغییرات همراه بوده‌اند. نیسان ۳۷۰Z در دو کلاس کوپه و کروک به بازار عرضه می‌شود. مدل کروک ۳۷۰Z در نسخه‌ Heritage Edition هم عرضه می‌شود. این نسخه در جزییات کمی با مدل استاندارد تفاوت دارد  و در دو رنگ Black Magnetic  و Yellow Chicane عرضه می‌شود. مثل رنگ Yellow Chicane دارای آینه‌های جانبی مشکی و تریم مشکی با خطوط زرد است. حال از بحث طراحی بگذریم، نگاهی به مشخصات فنی این ژاپنی هیجان‌انگیز داشته باشیم.

در زیر درب موتور نیسان ۳۷۰Z ،یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی با حجم ۳.۷ لیتر قرار گرفته است. توان مدل استاندارد این ژاپنی هیجان‌انگیز، ۳۲۲ اسب‌بخار است و در مدل‌ اسپرت‌تر به ۳۵۰ اسب‌بخار می‌رسد. این خودرو، دیفرانسیل عقب است و در دو مدل ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته خودکار عرضه می‌شود. نیسان در مدل دنده دستی این خودرو از سیستم کلاچ پیشرفته‌ای کمک گرفته است. گفته می‌شود که فروش این خودرو از بهار امسال آغاز می‌شود.

نیسان هنوز به‌طور رسمی از مدل جدید ۳۷۰Z رونمایی نکرده اما گفته شده که طی روزهای آینده در نمایشگاه خودرو نیویورک امسال شاهد معرفی آن هستیم. نظر شما درمورد نیسان ۳۷۰Z چیست؟

منبع: Motorauthority
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ایرانی

    لذت می برم وقتی هنر رو نگاه می کنم

  2. Avatar hossin98

    واقعا سری z نیسان فوق العاده ست هم قیمت خوب و کارایی عالی

  3. Avatar king m4m

    فوق العادس . شش سرعته دستی . شش سیلندر ۳.۷ . ژاپنی
    دیگه از یه ماشین چی میخوام ؟
    فقط امیدوارم زیر ۳۰ هزار دلار باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه