نینتندو تولید سوییچ را باز هم بیشتر کرد

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نینتندو سوییچ

نینتندو قرار است باز هم سرعت تولید کنسول سوییچ (Switch) را بالا ببرد. منابعی ناشناس به خبرگزاری «وال استریت ژورنال» گفته‌اند که نینتندو برنامه دارد از بهار سال آینده شروع به تولید کنسول سوییچ با سرعت بسیار بالایی کند و تا پایان سال، ۲۵ تا ۳۰ میلیون کنسول وارد بازار کرده باشد. اگر تقاضا برای کنسول نینتندو سوییچ در دوره‌ی تعطیلات بالاتر از انتظارات باشد، نینتندو حتی از این رقم که برای خود مشخص کرده، کنسول بیشتری تولید خواهد کرد. یکی از دلایل افزایش تقاضا برای کنسول نینتندو سوییچ، بازخورد شگفت‌انگیز سوپر ماریو جدید عنوان شده است.

در حال حاضر کنسول نینتندو سوییچ توانسته است ۷.۶۳ میلیون دستگاه بفروشد.

حدود یک ماه پیش بود که نینتندو رسما اعلام کرد می‌خواهد برای پاسخ به تقاضای زیاد برای کنسول خود، تولید سوییچ را دو برابر کند. با این حال، برنامه‌های فعلی نینتندو از یک ماه پیش هم بزرگتر شده است.

در حال حاضر کنسول نینتندو سوییچ توانسته است ۷.۶۳ میلیون دستگاه بفروشد. با توجه به اینکه تنها نزدیک به شش ماه از عرضه‌ی این کنسول می‌گذرد، فروش این تعداد دستگاه سوییچ موفقیتی شگفت‌انگیز برای نینتندو محسوب می‌شود. این کنسول ۳۰۰ دلار قیمت دارد و تصور می‌کنیم نینتندو سود بسیار خوبی از فروش آن داشته باشد.

فروش بالای سوییچ باعث شده است که شرکت‌های مختلفی از آن پشتیبانی کنند. بازی‌هایی که خود نینتندو برای کنسولش می‌سازد مثل Super Mario Odyssey یا The Legend of Zelda به کنار، شرکت‌های دیگر هم از این کنسول استقبال کرده‌اند و برای مثال چند روزی است که Doom هم برای سوییچ عرضه شده است.

منبع: Wall Street Journal

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه