نینتندو همچنان به پشتیبانی از ۳DS ادامه می‌دهد

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نینتندو تمام تمرکز خودش را روی کنسول نینتندو سوییچ نمی‌گذارد و هنوز به ۳DS هم فکر می‌کند. این موضوع می‌تواند خبر بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به این کنسول دستی باشد. هر چه باشد ۳DS یکی از موفق‌ترین کنسول‌های دستی دنیا به حساب می‌آید که جایی برای پلی‌استیشن ویتا هم باقی نگذاشت.

بیشتر تمرکز شرکت نینتندو در چند وقت گذشته روی کنسول سوییچ بود. البته این کار دور از ذهن هم نبود. نینتندو برای جبران شکست کنسول Wii U نیاز داشت که کنسول بهتری راهی بازار کند که بازی‌های بسیار خوبی هم داشته باشد. کاری که تا این لحظه برای سوییچ رخ داده است. سوییچ هم فروش خیلی خوبی داشت و هم بازی‌های فوق‌العاده‌ای برایش عرضه شده.

به تازگی «ریجی فیلز-امی» (Reggie Fils-Aime) رییس شعبه آمریکا نینتندو در مصاحبه‌ای با سایت IGN به این موضوع اشاره کرد که پشتیبانی از کنسول ۳DS تا بعد از سال ۲۰۱۸ هم ادامه پیدا می‌کند.

نینتندو به تازگی گنسول ۲DS XL را معرفی کرده که جزو خانواده کنسول ۳DS قرار می‌گیرد. براساس گفته‌های فیلز-امی استقبال از ۳DS و کنسول‌های هم خانواده آن فوق‌العاده بوده و همچنان مدل‌های جدید هم با فروش خوبی مواجه می‌شوند.

نینتندو این دو کنسول را با هم پشتیبانی خواهد کرد و اعتفاد دارد که هر کدام آن‌ها مسیر خاص خودشان را دنبال خواهند کرد. البته خیلی‌ها بر این باور هستند که کنسول سوییچ از آنجایی که قابلیت حمل شدن دارد، جای  و اعتفاد دارد که هر کدام آن‌ها مسیر خاص خودشان را دنبال خواهند کرد. البته خیلی‌ها بر این باور هستند که کنسول سوییچ از آنجایی که قابلیت حمل شدن دارد، جای ۳DS را می‌گیرد. البته که نینتندو بر خلاق این موضوع فکر می‌کند و عقیده دارد که سوییچ در ابتدا یک کنسول خانگی است که می‌توان آن را حمل کرد.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که کنسول ۲DS XL در تاریخ ۷ تیر ماه راهی بازار می‌شود. اگر قصد خرید این کنسول دستی دوست داشتنی را دارید، قطعا از پشتیبانی طولانی مدت نینتندو از ۳DS خوشحال خواهید شد.

 

منبع: VG247

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه