آیا نینتندو کنسول NX را در نمایشگاه Gamescom 2016 معرفی می‌کند؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت نینتندو در E3 سال ۲۰۱۵ تنها اعلام کرد که در حال ساخت کنسول جدیدی با نام NX است و هیچ‌گونه اطلاعاتی از آن منتشر نکرد. در حالی که انتظار داشتیم این شرکت کنسول جدیدش را در E3 2016 معرفی کند، این اتفاق رخ نداد؛ اما احتمال دارد که نینتندو در نمایشگاه «گیمزکام ۲۰۱۶» (Gamescom 2016) که تا یک ماه دیگر در کشور آلمان برگزار می‌شود، کنسول جدیدش را برای اولین‌بار معرفی کند و حتی آن را به نمایش در بیاورد. این شرکت قبلا کنسول GameCube را هم در نمایشگاه گیمزکام معرفی کرده بود.

نینتندو برای اینکه بتواند نظر گیمرهای بیشتری را به سمت خودش جلب کند، باید NX را در نمایشگاه گیمزکام معرفی کند.

اما چرا احتمال معرفی این کنسول جدید در گیمزکام زیاد است؟ نینتندو در نمایشگاه «توکیو گیم شو» (Tokyo Game Show) امسال حضور ندارد و به همین دلیل گیمزکام تنها رویداد بازی بسیار مهم پیش‌روی این شرکت به حساب می‌آید. همچنین این شرکت قبلا گفته بود که کنسول جدیدش را در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد کرد و به همین دلیل باید منتظر معرفی NX در گیمزکام یا یک مراسم مستقل باشیم. نینتدو در سال ۲۰۱۱ هم کنسول ۳DS را در یک مراسم کاملا مستقل معرفی کرد و احتمال دارد که این اتفاق برای کنسول جدید هم رخ بدهد.

البته نینتندو شرایط خوبی ندارد. این شرکت با عرضه‌ی Wii U نتوانست نظر اهالی صنعت بازی را به سمت خودش جلب کند و به همین دلیل ارزش سهام این شرکت به شدت کاهش پیدا کرد. این موضوع باعث شد که نینتندو بازی موبایل تولید کند و با عرضه‌ی بازی Pokemon Go، شاهد افزایش ۱۰ درصدی سهام این شرکت بودیم؛ اما این شرکت همچنان به عرضه‌ی یک سخت افزار جدید نیاز دارد؛ سخت افزاری که بتواند فروش بالایی برای این شرکت به ارمغان بیاورد. به همین دلیل NX باید با تبلیغات و سر و صدای زیاد همراه باشد. این کنسول باید در مراسمی معرفی شود که همه‌ی رسانه‌ها به آن توجه کنند. اینجاست که باز هم اهمیت گیمزکام بیشتر می‌شود. نمایشگاه گیمزکام می‌تواند یک سکوی پرش برای کنسول جدید نینتندو باشد.

منبع:  Digital Trends

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه