نیکون از دوربین D3400 رونمایی کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تنوع دوربین‌های DSLR در بازار کم نیست و معمولا انتخاب یک دوربین خوب، می‌تواند کار بسیار سختی باشد. با این حال، اگر قصد ندارید تا چند هزار دلار روی یک دوربین DSLR هزینه کنید، چون ممکن است به تازگی عکاسی را شروع کرده باشید یا اینکه به دنبال یک دوربین ارزان دوم می‌گردید، شاید بخواهید نگاهی به جدیدترین دوربینی که «نیکون» معرفی کرده است، بیاندازید.

قرار است دوربین D3400 در ماه آینده‌ی میلادی عرضه شود.

شرکت نیکون به تازگی از دوربین D3400 رونمایی کرده است. این دوربین قرار است قیمت پایه‌ای برابر با ۶۵۰ دلار داشته باشد. دوربین D3400 یک کیت لنز ۱۸ تا ۵۵ میلی‌متری f/3.5-56G VR دارد. می‌توانید هم‌چنین این دوربین را با پرداخت هزار دلار، به همراه یک لنز دیگر ۷۰ تا ۳۰۰ میلی‌متری f/4.5-6.3G ED هم تهیه کنید.

این دوربین، در اصل مدل بعدی نیکون D3300 است و قابلیت‌ها و امکانات آن را پیشرفت داده. دوربین D3400 یک سنسور CMOS با دقت ۲۴.۲ مگاپیکسل دارد و با استفاده از پردازشگر EXPEED 4 شرکت نیکون، عکس‌ها را پردازش می‌کند.

مقدار ISO این دوربین جدید نیکون هم در بیشترین حالت برابر با ۲۵۶۰۰ است. نیکون می‌گوید که باتری دوربین D3400 می‌تواند با یک بار شارژ، ۱۲۰۰ عکس بگیرد.

قرار است دوربین D3400 در ماه آینده‌ی میلادی عرضه شود.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar وحید

    به جای دوتا عکس از جلوش یک عکس از پشتش هم می گذاشتید
    ببینیم چیدمان کلیداش چجوره

  2. Avatar بهزاد

    چرا نقد و بررسی دوربین های ۱۳۰۰D با لنز IS II و نیکون D3300 با لنز VR AFP و کانون مدل G7X و G9X رو انجام نمیدین؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه