های‌لایت‌های المپیک به سرچ گوگل می‌آیند

۱۱ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینکه بگوییم گوگل، منظورمان موتور جستجوی‌اش است، خفن‌ترین هوش مصنوعی دنیا است، چندان هم بیراه نگفته‌ایم. در حال حاضر می‌توانید سوال‌های زیادی از گوگل بپرسید و این موتور جستجو پاسخ‌اش را به شما می‌دهد. می‌توانید در گوگل بنویسید Premier League و هر اطلاعاتی که درباره‌ی لیگ برتر انگلستان می‌خواهید را در مقابل‌تان ببینید؛ یا اینکه اسم یک فیلم، بازیگر یا وزرشکار را جستجو کنید تا اطلاعات‌اش مقابل‌تان سبز شود. گوگل گفته است که برنامه‌هایی حتی جدی‌تر از این برای المپیک امسال دارد.

شرکت گوگل با شبکه‌های تلویزیونی بیش از ۶۰ کشور قراردادی بسته است تا ویدیوهای المپیک را مسقیما در جستجوهای گوگل نشان دهد. نمایش ویدیوها، در کنار اعلام اخبار و اطلاعات ورزشکاران و بازی‌ها است.

Google-Olympics

یعنی مثل همیشه، می‌توانید در طول بازی‌های المپیک، اسم بازی‌ها، مسابقات، رشته‌ها یا ورزشکاران را جستجو کنید و هر اطلاعاتی که لازم دارید را از خود گوگل بگیرید.

اپ موبایل گوگل هم می‌تواند زمانی که ورزشکاران مدال می‌گیرند یا بازی‌های مشخصی شروع می‌شوند، هشداری به شما دهد.

با اینکه هیچ چیز جای دیدن بازی‌ها به صورت زنده را نمی‌گیرد، اما اختلاف زمانی المپیک با کشور ما، مطمئنا افراد بسیاری را مجبور می‌کند تا به جای بازی‌ها، نتایج آن‌ها را دنبال کنند. این امکانات گوگل هم مطمئنا به کمک آن‌ها خواهد آمد.

منبع: Engadget

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه