هدست‌های جدید JBL با پشتیبانی از گوگل اسیستنت معرفی شدند

۲۵ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت JBL در نمایشگاه CES 2018 از چندین هدست جدید رونمایی کرد که از دستیار صوتی گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کنند. یکی از این هدست‌ها Everest نام دارد که در سه مدل دور گوش، روی گوش و داخل گوش راهی بازار می‌شود. این هدست بی‌سیم تا ۲۵ ساعت باتری خواهد داشت. این هدست‌ها را می‌توان به هر دستگاهی که بلوتوث دارد متصل کرد.

محصول بعدی شرکت JBL هم Waterproof Clip 3 نام دارد که از نظر ظاهری مانند مدل قبلی است. این بلندگو به باتری لیتیومی مجهز شده که تا ۱۰ ساعت دستگاه را روشن نگه‌می‌دارد. این بلندگو به ویژگی حذف صدای مزاحم هم مجهز شده و می‌توانید از سه عدد آن‌ برای برقرار تماس صوتی استفاده کنید. این بلندگو در رنگ‌های صورتی، سفید، آبی، مشکی، قرمز، خاکستری، سبز و زرد راهی بازار می‌شود. این بلندگوی جدید ۵۹.۹۵ دلار قیمت دارد.

یکی دیگر از هدست‌های جدید JBL هم قطعا مورد توجه ورزشکاران قرار میگیرد. این هدست Endurance نام دارد از گواهی ضد آب IPX5 بهره می‌برد. طراحی قلاب مانند آن هم به شکلی است که باعث شده این هدست به خوبی دور گوش قرار بگیرد. این هدست در چهار مدل راهی بازار می‌شود که Dive، JUMP، Sprint و RUN نام دارند. البته مدل Dive به ۱ گیگابایت حافظه داخلی هم مجهز شده تا کاربران بتوانند فایل‌‌های MP3 روی آن ذخیره کنند و به موسیقی گوش دهند.

براساس اطلاعات منتشر شده این هدست با قیمت ۱۹.۹۹ تا ۸۹.۹۹ دلار راهی بازار می‌شود. تاریخ عرضه آن هم بهار سال آینده اعلام شده است.

منبع: theverge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه