هدست جدید Beats با چیپ‌ست W1 اپل عرضه می‌شود

۱۴ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بیش از سه سال از معرفی آخرین مدل گران‌ترین هدست Beats اپل می‌گذرد و این شرکت بالاخره این هدست را ارتقا داده است. هدست Studio 3 Wireless دیروز رونمایی و وارد بازار شد. این هدست ۳۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است و قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را در خودش جای داده است.

سخت‌افزار هدست ظاهرا بیشترین تغییر را داشته است.

هدست Studio 3 Wireless از چیپ‌ست جدید W1 اپل استفاده می‌کند. این هدست سیستم پیشرفته‌تری برای حذف نویز محیط دارد، سخت‌افزار داخل آن دوباره طراحی شده است و باتری آن هم بیشتر دوام می‌آورد.

مدل جدید هدست گران Beats از نظر ظاهری هنوز هم بسیار شبیه به دیگر هدست‌های این شرکت است و حتی تفاوت زیادی هم در ظاهر Studio 3 Wireless با مدل قبلی آن نمی‌توانیم ببینیم. هدست Studio 3 Wireless در اصل مدل بزرگتری از هدست Solo 3 Wireless است. شرکت Beats گفته که این هدست جدید را در شش رنگ مختلف عرضه خواهد کرد و از این شش رنگ، دو مدل به تعداد محدود تولید خواهند شد.

سخت‌افزار هدست ظاهرا بیشترین تغییر را داشته است. شرکت Beats می‌گوید که استفاده از هدست W1 اپل در هدست Studio 3 Wireless اتصال آن را به آیفون یا آیپد راحت‌تر و سریع‌تر کرده است. اگر این هدست را به یک دستگاه اپل متصل کنید، با سیستم حذف نویز باطری‌اش ۲۲ ساعت دوام می‌آورد و بدون این سیستم تا ۴۰ ساعت. قرار است با ده دقیقه شارژ هم‌چنین هدست Studio 3 Wireless تا ۳ ساعت موسیقی پخش کند.

سیستم حذف نویز در این هدست، همیشه در حال بررسی و نمونه گرفتن از صدای محیط اطراف شماست. با تغییر محیط اطراف، پنج ثانیه طول می‌کشد تا هدست خودش را با محیط جدید هماهنگ کند.

هدست Studio 3 Wireless از همان حالا وارد بازار جهانی شده است.

منبع: The Verge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه