فعلا منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ نباشید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قبلا گفته شده بود که عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷  یا همان AirPods با تاخیر روبه‌رو شده. دلیل این تاخیر هم وجود برخی مشکلات اعلام شده که اپل سعی دارد آن‌ها را برطرف کند. حالا به نظر می‌رسد که برطرف کردن این مشکلات زمان بیشتری می‌برد و احتمالا این محصولات در سال ۲۰۱۶ راهی بازار نمی‌شوند و تا سال ۲۰۱۷ باید منتظر آن‌ها باشید.

شرکت اپل هنوز هیچ زمان عرضه‌ی دقیقی برای هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ اعلام نکرده و به احتمال زیاد برای زمان تعطیلات سال ۲۰۱۶ در اختیار علاقه‌مندان قرار نمی‌گیرد. براساس گزارش قرار گرفته در سایت Economic Daily هدفون‌های AirPods در دی ماه و اوایل سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهند شد. در این گزارش گفته شده که اپل قصد داشت این محصولات را در مهر ماه یا اوایل آبان راهی بازار کند؛ اما عرضه‌ آن‌ها را تا دی ماه به تاخیر انداخته است. این تصمیم زمانی گرفته شد که نمونه‌های اولیه هدست‌های بی‌سیم آیفون ۷ با مشکلاتی همراه بودند که مربوط به خط تولید آن‌ها می‌شد.

هنوز مشخص نیست که این مشکلات دقیقا چه بوده‌اند؛ اما باعث شدند که اپل آن‌ها را فعلا راهی بازار نکند. شاید خیلی‌ها آیفون ۷ را برای این هدفون‌های هیجان‌انگیز خریده بودند که فعلا باید برای تجربه‌ی آن‌ها صبر کنند.

منبع: macrumors

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. ایلیا

    سلام خیلی ببخشید تورو خدا یکی جوابمو بده چند روز از ورود رسمی ایفون سون داره میگذره ولی هنوز هیچ خبری نیست در دیجی کالا مگ داریم نگران میشیم… تورو خدا بگید چرا خبری از ایفون سون نمیگذارید

  2. سیامک

    این چه کاریه…. ما شبا خوابمون نمیبرد که کی میاد، حالا میگه تاخیر داره… واقعا الان چیکار کنیم. ????

  3. rza

    خیلی هیجان انگیز بود واقعا!

  4. محمد

    بابا دیجی کالا تی وی خرابه یه ماهه فیلم هاتون رو نمیتونیم ببینیم
    چرا درستش نمیکنید؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه