هدفون‌های توگوشی بلوتوث Gear IconX جمعه ۲۹ مرداد عرضه می‌شود

۱۷ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قرار بود شرکت سامسونگ هدفون‌های توگوشی بلوتوث Gear IconX خود را در روز ۲۴ مرداد در کشور آمریکا رونمایی کند. این محصول ماه گذشته در چندین کشور عرضه شده بود. اما با معرفی سامسونگ گلکسی نوت ۷ که در روز جمعه ۲۹ مرداد عرضه خواهد شد، سامسونگ تصمیم گرفت عرضه این هدفون را هم با تاریخ عرضه نوت ۷ هماهنگ کند. در عین حال در این روز دوربین واقعیت مجازی Gear 360 هم برای خرید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

هدفون‌های Gear IconX بی‌سیم هستند. ۴ گیگابایت حافظه داخلی این محصول به‌تان اجازه می‌دهد که نزدیک به ۱۰۰۰ آهنگ را در این دستگاه نگه‌داری کنید و آنطور که شرکت سامسونگ اعلام کرده حالت «Ambient Sound» با حذف صداهای اطراف تجربه بسیار مناسبی را برای کاربر ایجاد می‌کند.

شرکت سامسونگ قابلیت‌های مربوط به حوزه سلامتی و تناسب اندام را هم با افزودن یک Fitness Tracker به Gear IconX اضافه کرده. هنگام ورزش در گوش‌تان کلمات تشویق‌آمیز می‌شنوید تا برای ورزش بیشتر و شدیدتر آماده شوید. همچنین مواردی چون ضربان قلب، میزان کالری‌ای که سوزانده‌اید و مقدار مسافتی که پیموده‌اید توسط این دستگاه ثبت می‌شود.

این محصول جدید شرکت سامسونگ بر روی دستگاه‌های اندرویدی که از سیستم عامل KitKat 4.4 یا بالاتر پشتیبانی می‌کنند بدون مشکل اجرا می‌شود.

جعبه‌ای که این هدفون‌ها در آن قرار می‌گیرند می‌تواند آن‌ها را شارژ کند. در واقع می‌تواند پیش از آنکه خودش به شارژ شدن نیاز پیدا کند دوبار هدفون‌ها را شارژ کند. اگر با گوشی هوشمندتان آهنگ پخش کنید باتری این هدفون‌ها حدود ۱.۵ ساعت دوام می‌‌آورند. اگر از آهنگ‌هایی که در حافظه خود دستگاه ذخیره شده‌اند استفاده کنید باتری در حدود ۳.۶ ساعت کار می‌کند.

هدفون‌های توگوشی Gear IconX را می‌توانید همین حالا به قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار از فروشگاه سامسونگ و ورایزن در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید پیش‌خرید کنید.

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Reza

    قیمتش چه قدره

  2. امیر

    کی میاد ایران؟؟؟

  3. رضا

    ۲۹ قرار بیاد؟! من حدود ۱۰روز پیش از یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر ایرانی خریدم!
    البته قیمتش یکم بالا بود ولی راضی ام ازش

  4. Next is Now

    یکی از محصولاتی که خیلی دوست دارم داشته باشمش رنگ آبیش خیلی دوست داشتنیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه