هدیه برای او که دوستش دارید

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

تا به حال چند بار پیش آمده هدیه‌ای که گرفته‌اید، نامناسب بوده باشد؟ یا اینکه چقدر در فروشگاه‌های مختلف برای پیدا کردن یک کادوی مناسب چرخیده‌اید و در نهایت کالای مورد نظر خودتان را پیدا نکرده‌اید؟ احتمالا متوجه‌ شده‌اید که پیدا کردن یک هدیه مناسب یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است و دقیقا به همین خاطر است که یک راهنمای جامع خرید هدیه می‌تواند شما را از سردرگمی نجات دهد. در این صورت می‌توانید هدیه‌ای را انتخاب کنید که در عین حال که مناسب است، کاربرد لازم را هم داشته باشد. برای این‌که به شما کمک کنیم، یک راهنمای جامع از هدیه‌های مختلف برای سلیقه‌های متفاوت را در نظر گرفته‌ایم و تمام معایب و محاسن کالاها را هم آورده‌ایم. اگر کالایی چشم شما را گرفته است، فاصله‌ی شما تا سفارش و دریافت آن تنها چند ساعت است.

Style1

ادوپرفیوم مردانه‌ی آمواژ مدل Interlude

یکی از بهترین طراحی‌های عطرساز برجسته Pierre Negrin عطر Amouage Interlude نام دارد. عطری که سال ۲۰۱۲ در کشور عمان تولید شد و از آن به‌عنوان یکی از عطر‌های لوکس و خاص نام می‌برند. (برای آقایانی که رایحه‌ی تند و شیرین دوست دارند) درکنار این رایحه‌ی دل‌چسب، ماندگاری بالا ویژگی اصلی Amouage Interlude است. ویژگی‌ای که باعث می شود رایحه‌ی خاص شما همیشه در ذهن دوستان و آشنایان‌تان ثبت شود. وقتی با رایحه‌ی Amouage Interlude در یک میهمانی حاضر شوید، عطر خاص شما با نت آغازی پونه‌ی کوهی، نارنج و فلفل توجه همه را جلب خواهد کرد تا شما به عنوان یک کاراکتر خاص به چشم بیایید.

گوشی موبایل اچ‌ تی‌ سی One E9 plus

اگر به دنبال یک گوشی سبک، با قدرت عکاسی ۲۰ مگاپیکسلی هستید گوشی HTC One E9 plus پیشنهاد می‌شود. این ۵/۵ اینچی خوش دست مثل برادر بزرگ‌ترش E9 نمایشگری بزرگ و سخت‌افزاری قدرتمند ‌دارد، اما از دوربین سلفی وایدتر و ظرفیت باتری بیشتر به نسبت آن برخوردار است. برای One E9 Plus سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده است. دوربین جلوی این گوشی را می‌توان یکی از مزیت‌های بزرگ One E9 Plus دانست. این گوشی به طور متوسط می‌تواند تا ۶۱۷ ساعت در شبکه‌ی ۳G در حالت استندبای قرار گیرد. همچنین می‌تواند تا ۱۵ ساعت با مکالمه‌ی ممتد کاربران، شارژ نگه دارد.

گوشی موبایل آیفون ۶s Plus

اگر دوست دارید گوشی هوشمندی داشته باشید که در کنار یک طراحی خوب امکانات ویژه‌ای هم داشته باشد Apple iPhone 6s Plus گزینه‌ی خوبی برای شماست. با این آیفون جدید می‌توانید تصاویری با کیفیت بالاتر ثبت کنید، از پردازنده‌ی سریع‌تر برای بازی‌کردن استفاده کنید و حتی با سرعت بیشتری به اینترنت متصل شوید. قابلیت Force Touch که پیش از این در مک‌بوک و اپل واچ استفاده شده بود، حالا با تغییراتی به آیفون آمده است. در کنار این قابلیت‌های مثال‌زدنی، طراحی‌ زیبا با رنگ‌ جذاب رزگلد، دیگر ویژگی چشم گیر Apple iPhone 6s Plus است.

ادوپرفیوم زنانه‌ی آمواژ Sunshine Woman

اگر شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که عطرهای شیرین و شرقی را دوست دارند، می‌توانید از عطر Sunshine در فصول بهار و پاییز استفاده کنید. اگر به شیشه‌ی Sunshine Woman نگاه دقیقی بیندازید، متوجه‌ نشان تجاری آمواژ خواهید شد که با رنگ روشن روی آن حک شده است. این عطر که در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شده با ترکیب سه‌گانه‌ی گیاه درمنه، انگور سیاه و بادام به شما و کسانی که بوی این عطر را احساس می‌کنند، شادی، هیجان و نشاط زیادی را منتقل می‌کند. ادوپرفیوم زنانه‌ی آمواژ مدل Sunshine Woman با توجه به بوی خوب و ماندگاری بالا یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه‌دادن عطر است.

Style2

کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی

با وجود تنوعی که در بازار وجود دارد انتخاب کفش مخصوص دویدن کار ساده‌ای نیست. کفش‌های مخصوص دویدن باید پاشنه‌ی مناسب و انعطاف‌پذیری داشته باشند. ویژگی ای که کفش نایکی مدل Air Zoom Fly 2 از آن برخوردار است.سبکی نایکی Air Zoom Fly 2 باعث می شود انگشتان پاهایتان  داخل کفش در هر جهت آزادانه حرکت  کنند. رویه‌ی از جنس الیاف مصنوعی و  زیره ی یک تکه و بسیار انعطاف‌پذیر Air Zoom Fly 2  عمر  این کفش را بالا می برد. پد  فومی داخل این کفش در قسمت قوزک پا، مانع آسیب دیدگی و خستگی پایتان می شود.

کوله پشتی الکسا

با توجه به سبک زندگی امروزی داشتن یک کیف مناسب لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین خرید‌های شما به‌حساب می‌آید.
کیف‌های لپ‌تاپ استاندارد، دو ویژگی اصلی دارند: سبک هستند و قدرت ضربه‌گیری آن‌ها بالاست.تولیدات شرکت الکسا در زمینه‌ی کیف لپ‌تاپ پیشنهاد خوبی به‌حساب می‌آید. کیف کوله‌پشتی الکسا برای محافظت از لپ‌تاپ در مقابل هرگونه خط و خش و جلوگیری از ضربه‌های احتمالی به صفحه‌نمایش، به لایه‌ای از جنس سلول‌های محافظ ضربه‌گیر در ۵ طرف لپ‌تاپ مجهز شده است. این کوله به‌طورکلی به چهار روش رودوشی، تک بند، دو بندی و دستی قابل حمل است.

کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی

پیدا  کردن یک کفش مناسب برای پیاده‌روی و دویدن که در کنار ویژگی های منحصر به فرد ظاهری زیبا هم داشته باشد، یکی از مهم ترین دغدغه های خانم هایی است که ورزش یکی از اجزای اصلی زندگی شان شده. کفش نایکی Free 5.0 برای این گروه از خانم ها یک گزینه ایده آل است. کفشی بسیار سبک که ساختار حمایت داخلی آن باعث می شود پیاده روی و دویدن با این کفش راحت باشد. در عین حال این ساختار به پایداری پا در کفش هنگام حرکت کمک می کند. لایه محافظی که در قسمت پاشنه ی  نایکی Free 5.0 وجود دارد هم از تنش ها و فشارهایی که وقت پیاده روی به پاشنه وارد می شوند جلوگیری می کند.

کوله پشتی دلسی

جادار بودن کیف از مهم‌ترین مشخصه‌های انتخاب کیف است. شرکت دلسی کوله پشتی مدل for once را برای خانم‌ها تولید کرده است. این کوله یک جیب بزرگ اصلی داخلی و یک جیب داخلی دارد. با وجود این‌که این کوله  برای حمل لپ‌تاپ در نظر گرفته نشده است. اما به دلیل پد‌های نرمی که داخل کیف قرار گرفته، قابلیت حمل لپ‌تاپ را هم دارد. دلیل اصلی قرارگرفتن پد‌های نرم داخلی و بند‌های دوشی، به سبب سبک‌تر شدن وزن کیف است.

Style3ریمل حجم‌دهنده‌ی بورژوآ Volume Glamour Max Definition

این مدل از ریمل بورژوآ علاوه‌بر ماندگاری، ویژگی‌های دیگری هم دارد. برس ژله‌ای آن به تفکیک مژه‌ها کمک کرده و از چسبیدن آن‌ها هنگام استفاده از ریمل جلوگیری می‌کند. با همین ویژگی به ظاهر کوچک، کسانی که چشمان حساسی دارند یا  از لنز استفاده می‌کنند خیال آسوده‌ای خواهند داشت؛ چرا که نه حجم خیلی سنگینی روی مژه‌های خود حس می‌کنند و نه برای آن‌ها حساسیت‌زاست.

پنکیک متوسط تیره بی یو Sun Powder 5

ماندگاری بالا و پوشش مناسب ویژگی اصلی این پنکیک است و درست شبیه یک پنکیک ایده‌آل چربی اضافه پوست شما را می‌گیرد، نیاز روزانه‌ی شما را پوشش می‌دهد و به‌عنوان یک تثبیت‌کننده در گام آخر آرایش به حساب می‌آید.‌

گــاهی اوقات انتخاب لــوازم آرایــش درســت بـرای شـما دردســرزا است. بین تنوع کالاهای بازار گم می‌شوید. ما برای شما بهترین‌ها را دست چین کرده‌ایم.

کیت رژ لب مایع بورژوآ Edition Velvet

هماهنگ‌بودن رنگ رژلب و لاک، ویژگی خانم‌هایی است که به ظاهر خود اهمیت زیادی می‌دهند. این ویژگی کیت رژلب مایع «بورژوآ» مدل «edition velevet» به همراه «لاک شماره‌ی ۰۷» است.  اما همرنگ‌بودن این دو محصول تنها ویژگی این بسته نیست. ماندگاری ۲۴ ساعته‌ی این محصول شادابی شما را در تمام مدت حفظ می‌کند.

سایه‌ی چشم بی‌یو Catwalk Star 02

سایه‌ی چشم ظاهری شیک را برای یک خانم مهیا می‌کند؛ اما اگر از یک سایه‌ی نامعتبر استفاده کنید، این ظاهر شیک به کابوسی برایتان تبدیل می‌شود. ماندگاری پایین سایه‌های بدون کیفیت، ظاهر شلخته‌ای ایجاد می‌کند. سایه‌ی چشم بی‌یو Catwalk Star 02 گزینه‌ی خوبی برای رفتن به مهمانی است. تن رنگ این سایه‌ی چشم ذغالی، طوسی و سفید است و برای آن‌هایی که عادت به استفاده‌ی روزمره از سایه دارند، تنالیته‌ی مناسبی است. یادتان باشد برای پاک کردن کامل این سایه باید از آب و صابون استفاده کنید.

رژگونه‌ی بی یو Color Passion 141

اصلی‌ترین کارایی رژگونه، فرم‌دادن و برجسته‌کردن گونه است. رژگونه‌ای را انتخاب کنید که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار باشد. دقیقا همین ‌جاست که رژگونه‌ی‌ «بی‌‌یو» مدل «Color Passion 141» می‌تواند انتخاب درستی برای شما باشد. رژگونه‌ای که از نوع سیلکی است و به همین دلیل ماندگاری بالایی دارد. نوع و رنگ پوست شما با انتخاب رژگونه ارتباط مستقیمی دارد و اگر پوست چرب دارید، این رژگونه‌ی بی‌یو برای شما مناسب است، چون بافت ماتی روی پوست شما ایجاد می‌شود که جذابیت چهره‌تان را دوچندان می‌کند.

کرم پودر مخملی مات بی یو ۱۷ حجم ۳۰ میلی‌لیتر

چقدر پیش آمده که در مهمانی‌ها متوجه شوید صورت‌تان آن تازگی اول شب را ندارد؟ جدید‌ترین محصول شرکت بی‌یو این مشکل را با کرم‌پودر مخملی مات برای همیشه از سر راه برداشته شده است. ماندگاری بالا و یک‌دست‌کردن پوست از ویژگی‌های اساسی آن است؛ قابلیتی که هر  زنی از این کرم‌پودر انتظار دارد و مدت‌ها برای یک انتخاب درست در بازار سردرگم بوده‌است. یک کرم‌پودر خوب به‌عنوان یک زیرساز مفید عمل می‌کند و باید وسواس زیادی در انتخاب آن خرج کنید. اولین قدم برای انتخاب یک کرم‌پودر شناخت نوع پوست است: اگر پوست شما چرب است، velvet mat بهترین انتخاب برای شماست. ماندگاری بالا، تن روشن رنگ و بافت نرم و سبک برای انواع پوست‌های چرب مناسب است.

اگر به داشتن یک پوشش کاربردی و در عین حال امروزی علاقه دارید، مطلب استایل را از دست ندهید.

Download_PDF

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه