[بروزرسانی] اولین تیزر Blade Runner جدید را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

[بروزرسانی ۲/۱۰]

‌‌‌‌‌‌‌‌‌در پی انتشار اولین تریلر از فیلم Blade Runner 2049، نشریه‌ی معروف Entertainment Weekly تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. تصاویری که رایان گازلینگ را به همراه یکی دیگر از بازیگران اصلی فیلم یعنی «آنا دو آرماس» نشان می‌دهد. می‌توانیم هم‌چنین در تصاویر، «دنیس وینوو» و «ریدلی اسکات» را هم به همراه هریسون فورد ببینیم.

از تصاویر فیلم Blade Runner 2049 می‌توانیم از حضور استایل ظاهری فیلم اصلی مطمئن شویم.

Blade Runner 2049 (2017) Ryan Gosling as K

Blade Runner 2049 (2017) L-R: Ryan Gosling and Harrison Ford

Blade Runner 2049 (2017) L-R: Ana de Armas and Ryan Gosling

Blade Runner 2049 (2017) Ryan Gosling as K

Blade Runner 2049 (2017) L-R: Ridley Scott and Harrison Ford on the set

Blade Runner 2049 (2017) Director Denis Villeneuve on the set.

Blade Runner 2049 (2017) L-R: Ryan Gosling as K and Harrison Ford as Rick Deckard

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

«هریسون فورد» قرار است سال آینده باز هم یکی از نقش‌های قدیمی و معروف خودش را تکرار کند. چند دهه‌ای است که قرار است دنباله‌ی فیلم «بلید رانر» ساخته شود. تا به امروز فقط می‌دانستیم این فیلم Blade Runner 2049 نام دارد و «رایان گازلینگ»، شخصیت اصلی‌اش است. اولین تریلر Blade Runner 2049 منتشر شده است و این تریلر، شگفت‌انگیز است.

Blade Runner 2049 قرار است در ماه مهر سال آینده، اکران شود.

اگر بلید رانر را به خاطر داشته باشید، مطمئنا می‌دانید که در این فیلم، هریسون فورد نقش «ریک دکرد» (Rick Deckard) را بازی می‌کند. دکرد به دنبال انسان‌هایی هستند که شبیه‌سازی شده‌اند و واقعی نیستند. ظاهرا رایان گازلینگ هم شغل دکرد را ادامه داده است.

در حالی که قرار بود خود «ریدلی اسکات» دنباله‌ی بلید رانر را بسازد، ساخت این فیلم برای مدت‌ها لغو شد. در حال حاضر، کارگردانی Blade Runner 2049 به دست «دنیس وینوو» (Dennis Villeneuve) افتاده است. وینوو به تازگی فیلم‌های بسیار خوب Sicario و Arrivals را ساخته است؛ در نتیجه انتظارات‌مان از فیلم جدید بلید رانر بسیار بالاست.

bladerunner2049_teaser

می‌توانیم در تیزر کوتاه Blade Runner 2049، عناصر فیلم اصلی را هم ببینیم؛ المان‌هایی مثل بارانی بلند دکرد، محیط‌های تیره و تاریک و هم‌چنین موسیقی الکترونیک بسیار خوب. دوست داشتیم مثل فیلم اصلی، موسیقی Blade Runner 2049 را هم «ونجلیس» بسازد، اما ساخت موسیقی این فیلم به دست «یوهان یوهانسن» افتاده است. یوهانسن موسیقی فیلم‌های «تئوری همه‌چیز»، «سیکاریو» و Arrivals را ساخته است. در نتیجه نگرانی زیادی درباره‌ی موسیقی فیلم نداریم.

می‌توانید در ادامه، اولین تیزر Blade Runner 2049 را ببینید. این فیلم قرار است در ماه مهر سال آینده، اکران شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Guardian

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه