هزینه‌ی خرابکاری‌های فیلم‌های سریع و خشن محاسبه شد

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از زمانی که برای اولین بار، مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» در سال ۲۰۰۱ شروع شد، اتفاقات زیادی برای این مجموعه افتاده است. سریع و خشن از یک فیلم که روی مسابقات خیابانی تمرکز داشت، به فیلم‌های اکشن بزرگی که اصولا شبیه به فیلم‌های ابرقهرمانی است، تبدیل شده است. «دام» و رفقای‌اش فقط رانندگی بهتری پیدا نکرده‌اند، بلکه یاد گرفته‌اند اسلحه روی ماشین‌ها ببندند و از بیخ و بن قوانین فیزیک و جاذبه را زیر پا بگذارند.

قسمت هشتم مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» یعنی The Fate of the Furious امروز اکران شده و به همین مناسبت، آمار و ارقام جالبی از سوی موسسه‌ی Gap Insurance درباره‌ی این مجموعه فیلم‌ها منتشر شده است؛ آماری که به میزان خرابی که این فیلم‌ها وارد کرده‌اند، اشاره می‌کند. میزان صدمات وارد شده در مجموعه فیلم‌های سریع و خشن، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار است.

در طول هفت فیلم، ۱۶۹ خودروی معمولی خراب شده‌اند در حالی که ۱۴۲ خودرو کاملا نابود شده. صدمات به ساختمان‌ها هم کم نبوده است. ۵۳ ساختمان خراب شده‌اند و قابل تعمیر هستند، اما ۳۱ ساختمان کاملا تخریب شده‌اند.

شخصیت «دکرد شاو»، یعنی کاراکتری که «جیسون استاتهام» نقش‌اش را بر عهده دارد، بیشترین میزان صدمات را وارد کرده است. ۱۸۰ میلیون دلار از خسارت‌های وارد شده به شخصیت جیسون استاتهام باز می‌گردد. با این حال، دار و دسته‌ی دام مجموعا صدمات بیشتری وارد کرده‌اند.

‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. محمدارمیا

    واقعا که سری فیلم های جالبیه من که روانیشم عاشقش شدم

  2. رضا

    جیسون هم که دیده پول مفته هی خراب کاری کرده.

  3. عباس صادقی

    چه جالب، واقعا خیلی فیلم خوبی هستش:)

  4. ///mahdispd

    خخخ مطلب خوبی بود و بسیار غم انگیز
    این پول ها ک میتونستند شکم خیلی گرسنه های دنیا رو سیر کنند،حیف و میل شدند

    1. امیر اسدی

      با سیر کردن شکم گرسنه ها فقر و گرسنگی ریشه کن نمیشه، ولی با ایجاد شغل هایی که ساختن این فیلم ها و فروششون ایجاد کرده، به خیلی ها کمک میشه.

    2. بهنام

      بله دا این همه پول ببین به پول ایران چقدرمیشه اهوووزدم ماشین حساب اینوآورد۲E12 هنگ کردم چطور خونده میشه.بااین پول فک نکنم فقیری بمونه تو یه کشور .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه