همایش سالانه ایسر برگزار شد

۷ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
همایش سالانه ایسر

شرکت ایسر روز چهارشنبه مراسم سالانه‌اش را در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار کرد. ایسر در این رویداد جدیدترین محصولاتش در طول سال ۲۰۱۷ را به نمایش درآورد. نکته جالب توجه درباره این رویداد توجه ویژه ایسر به محصولات گیمینگ بود. این شرکت با سیاست‌های جدیدی که در پیش گرفته قصد دارد سهم بیشتری از بازار ایران، به‌خصوص بازار گیمینگ را به دست بیاورد.

همایش ایسر

شرکت ایسر در رویداد سالانه خودش از  لپ‌تاپ‌ّهایی مثل سری جدید Aspire، Spin،  Swif رونمایی کرد. همچنین لپ‌تاپ گیمینگ این شرکت مانند Nitro 5 هم در این رویداد حضور داشت و علاقه‌مندان می‌توانستند از نزدیک با آن بازی کنند. حتی در بخشی از این رویداد علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری در سه رشته فیفا ۱۸، کانتر استرایک و بازی رانندگی بلور با قهرمان ایرانی این رشته‌ها بازی کنند.

در ادامه این رویداد فرازمند مدیر کل فروش و توسعه بازار ایسر در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرد که ایسر در سال ۲۰۰۰ به یکی از ۵ برند مطرح ساخت کامپیوتر در دنیا تبدیل شد. این شرکت در حوزه ساخت دستگاه‌های هیبریدی رتبه اول را در منطقه خاورمیانه دارد و در حوزه لپ‌تاپ هم به مکان چهارم رسیده است. فرازمند در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تکنولوژی‌های به کار رفته در محصولات ایسر مانند تکنولوژی خنک کننده این محصولات صحبت کرد.

 ایسر

یکی از محصولات جدید و هیجان‌انگیز شرکت ایسر که در این رویداد به نمایش درآمد لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 700 بود. به گفته ایسر این محصول باریک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ دنیا به حساب می‌آید که سخت افزار بسیار قدرتمندی دارد.

لپ‌تاپ گیمینگ ایسر

‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه