همه‌ی آنچه در گیمزکام ۲۰۱۶ گذشت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

گیمزکام ۲۰۱۶ برخلاف سال‌های گذشته، کم‌فروغ برگزار شد. در حالی که سال‌های گذشته، شرکت‌ها هر کدام برای خودشان کنفرانس‌هایی برگزار می‌کردند، امسال حتی یک کنفرانس هم در گیمزکام برگزار نشد. با این حال، خبرها کم نبودند. خبرهای مختلفی از بازی‌های شنیدیم و ویدیوها و تصاویر زیادی از بازی‌هایی که همین یک ماه پیش و در مراسم E3 2016 رونمایی شده بودند، دیدیم.

خبرهای گیمزکامی، با مایکروسافت و الکترونیک‌آرتز شروع شدند. الکترونیک‌آرتز اخبار گیمزکام ۲۰۱۶ را با نمایش تریلری جدید از شماره‌ی بعدی مجموعه بازی‌های بتلفیلد کلید زد. تریلر Battlefield 1 آن‌قدر خوب بود که پیشنهاد می‌کنیم چه آن را دیده‌اید و چه آن را ندیده‌اید، باز هم سری به مطلب‌اش بزنید و آن را نگاه کنید.

پس از این خبر، الکترونیک‌آرتز از عرضه‌ی یک باندل جدید برای ایکس‌باکس وان به همراه بازی فیفا ۱۷ خبر داد. قرار است کنسول ایکس‌باکس وان اسلیم یک ترابایتی را با فیفا ۱۷ در روز اول مهر عرضه کنند.

در همین میان هم تریلری از فیفا ۱۷ دیدیم؛ تریلری که با آهنگ معروف فیفا ۹۸ همراه شده بود. روند بازی فیفا ۱۷ آن‌قدر خوب بود که واقعا نمی‌توانیم برای بازی کردن آن صبر کنیم. حتما تریلر جدید فیفا ۱۷ را ببینید.

Dishonored-2_2016_08-18-16_005

Dishonored 2 یکی از بهترین نمایش‌های امسال را داشت.

انتظار داشتیم از اثر جرمی هم صحبت شود، اما قبل از نمایشگاه گیمزکام شنیدیم که الکترونیک‌آرتز برنامه‌ای برای نمایش Mass Effect Andromeda در این نمایشگاه ندارد.

خبرهای مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۶ کم نبودند. این شرکت قبل از هر چیز روند بازی Halo Wars 2 را نشان داد. بازی سبک و سیاقی شبیه به استارکرفت دارد و با توجه به سابقه‌ی سازندگان‌اش، انتظارات‌مان از آن بالا است.

پس از Halo Wars 2 نوبت به بزرگ‌ترین بازی ایکس‌باکس رسید. مایکروسافت که برنامه‌های بزرگی برای ویندوز ۱۰ در سر دارد، نسخه‌ی کامپیوتر Gears of War جدید را نشان دارد. روند بازی Gears 4 با وضوح تصویر ۴K به نمایش گذاشته شد. این روند، برخلاف ویدیوی قبلی بازی، هیجان‌انگیز و زیبا بود. حتما تریلر گیمزکام Gears of War 4 را ببینید.

Final-Fantasy-XV_2016_08-16-16_013

فاینال فانتزی ۱۵ آن‌قدر خوب بود که توصیف‌اش به این راحتی‌ها نیست.

بازی ReCore هم که یک عنوان انحصاری ایکس‌باکس وان است، تریلر و تصاویر جدیدی در گیمزکام ۲۰۱۶ داشت. پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را هم ببینید. تصاویر جدیدی از Forza Horizon 3 هم منتشر شدند که دیدن آن‌ها هم خالی از لطف نیست.

در طول نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶، شرکت بازی‌سازی اکتیویژن هم حسابی از بازی «سرنوشت» (Destiny) و بسته‌ی الحاقی جدیدش یعنی Rise of Iron صحبت کرد. این شرکت هم‌چنین گفت که می‌خواهند بسته‌ی کاملی از این بازی را به اسم Destiny: The Collection عرضه کنند که تمام محتوای عرضه شده برای بازی را در خودش دارد.

در میان خبرهای گیمزکام، شرکت ۲K Games هم هر چند ساعت یک ویدیوی جدید از «مافیا ۳» منتشر می‌کرد. با این حال، تریلر اصلی بازی که در گیمزکام ۲۰۱۶ نشان داده شد، بهترین ویدیوی مافیا ۳ بود که تا به امروز از این بازی دیده‌ایم.

شرکت یوبی‌سافت هم یک ویدیوی جدید از هر بازی‌ای که در E3 2016 نشان داده بود، از بازی‌های‌اش منتشر کرد. بازی‌های For Honor، Ghost Recon Wildlands، Steep و South Park: The Fractured But Whole هر کدام یک ویدیوی جذاب جدید داشتند.

Little-Nightmares_2016_08-17-16_002

بازی مستقل Little Nightmares یکی از بهترین سورپرایزهای گیمزکام ۲۰۱۶ بود.

در این میان، بازی‌های جدیدی هم معرفی شدند. کونامی از یک متال گیر جدید به اسم Metal Gear Survive رونمایی کرد و یک بازی مستقل ترسناک به اسم Little Nightmares را در گیمزکام ۲۰۱۶ دیدیم.

اسکوئرانیکس امسال با خودش فقط یک بازی به نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ آورده بود؛ با این حال، همین یک بازی برای تمام نمایش اسکوئرانیکس کافی بود. فاینال فانتزی ۱۵ تمام و کمال به نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ آورده شده بود؛ یعنی کسانی که به این نمایشگاه می‌رفتند، می‌توانستند نسخه‌ی نهایی بازی را تجربه کنند. البته این نسخه‌ی نهایی قرار است باز هم پرداخت شود. می‌توانید بیش از ۵۰ تصویر از فاینال فانتزی ۱۵ که در گیمزکام منتشر شده‌اند را از اینجا ببینید.

خبر از بازی‌های مختلف در گیمزکام کم نبود، بقیه‌ی اخبار گیمزکام ۲۰۱۶ را در ادامه بخوانید.

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar sina

    کلا تریلر بتلفیلد مستم کرد
    واقعا کال اف دیوتی دیگه نا امیدم کرده
    دلم تنگ شده واسه اون دوران طلاییه کال اف
    حییییییییف

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه