کمپین «هم نفس با زمین» سامسونگ ادامه خواهد داشت

۱۴ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

همزمان با روز جهانی محیط زیست، سامسونگ طی برنامه‌ای نوآورانه طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی را در فروشگاه‌های خود اجرا کرد.

در کمپین «یک نفس کاشتن» که از روز ۱۵ خرداد ماه همزمان با روز جهانی محیط‌ زیست شروع شد، خریداران گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، کالای خود را به جای کیسه‌های پلاستیکی درون کیسه‌های پارچه‌ای دریافت کردند.

تمامی کیسه‌های پارچه‌ای مورد استفاده در کمپین «یک نفس کاشتن» از نوع سازگار با زمین و به دست بانوان سرپرست خانوار تولید شده بود.

همراه با هر کیسه‌ کارت‌های کاغذی حاوی دانه‌های گیاهی قابل کاشت و یک DVD شامل دو مستند از کارگردان شهیر سینمای ایران رخشان بنی‌اعتماد با موضوع محیط زیست و فعالیت‌های مرتبط با آن توزیع شد. در طی این مدت بیش از ۲ هزار پکیج از کیسه‌های پارچه‌ای به مشتریان فروشگاه‌های سامسونگ اهدا شده است.

با توجه به استقبال مشتریان و مدیران فروشگاه‌ها تصمیم گرفته شد تا در همین راستا کمپینی با عنوان «هم نفس با زمین» در تاریخ ۲۱ تیرماه همزمان با روز ملی بدون پلاستیک آغاز شود و تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی ادامه یابد.

بر این اساس پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰۱۷ بیش از ۴۰ هزار کیسه‌ پارچه‌ای در فروشگاه‌های سامسونگ تهران و شهرستان‌ها توزیع شود. این کمپین در ادامه فعالیت‌های الهام‌بخش سامسونگ و فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی این شرکت برگزار می‌شود.

چهار حوزه محیط‌زیست، اشتغال، آموزش و سلامت از جمله موضوعاتی هستند که فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ را شامل می‌شوند.

سامسونگ معتقد است به همان اندازه‌ای که از کره زمین و منابع طبیعی این سیاره استفاده می‌کند باید به حفظ و نگهداری و توسعه این میراث انسانی نیز متعهد باشد و فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود را متناسب با همین دیدگاه تعریف می‌کند.

در راستای این فعالیت‌ها کمپین «هم‌ نفس با زمین» با هدف ترویج محصولات دوستدار محیط زیست و حمایت از اشتغال بانوان سرپرست خانوار آغاز شده است.

شرکت سامسونگ سال گذشته نیز کمپین «یادگاری تو به زمین» را با موفقیت اجرا کرد. در این کمپین بیش از ۱۲۱ هزار اصله نهال در ۱۱۰ هکتار از جنگل‌های هیرکانی در منطقه جواهرده رامسر کاشته شد.

کمپین «هم‌نفس با زمین» تا پایان سال ۲۰۱۷ در فروشگاه‌های سامسونگ اجرا می‌شود. علاقه‌مندان برای مشارکت و ترویج هرچه بیشتر استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #یک_نفس_با_زمین فعالیت‌های کمپین را حمایت و دنبال کنند.

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر

    آفرین به سامسونگ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه