هوآوی ساخت گوشی ارزان-قیمت را کنار می‌گذارد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برند هوآوی را دیگر با گوشی‌های ارزان‌قیمت و پایین‌رده نمی‌شناسیم و این شرکت، در حال حاضر بهترین گوشی‌های هوشمند دنیا را می‌سازد. شرکت هوآوی سومین برند بزرگ سازنده‌ی گوشی هوشمند در دنیا است و این موضوع، به خاطر ساخت گوشی‌های ارزان-قیمت نیست.

مدیر عامل هوآوی اخیرا گفته که ساخت گوشی‌های پایین‌رده و ارزان-قیمت، برای‌شان سود زیادی ندارد.

شرکت هوآوی چند وقتی است که سعی می‌کند خود را متفاوت از گذشته نشان دهد. با اینکه این برند با گوشی‌های هوشمند ارزان-قیمت شناخته می‌شد، ولی هوآوی اخیرا تلاش کرده تا با طراحی گوشی‌های بالارده و هم‌چنین برگزاری کنفرانس‌های خبری شبیه به اپل، ذهنیت افراد را نسبت خود تغییر دهد. هوآوی تصمیم گرفته تا حتی ساخت گوشی‌های ارزان-قیمت را کنار بگذارد.

«ریچارد یو»، ‌مدیر عامل هوآوی، اخیرا گفته که ساخت گوشی‌های پایین‌رده و ارزان-قیمت، برای‌شان سود زیادی ندارد و می‌خواهند از بازار این گوشی‌ها خارج شوند. ریچارد یو تایید کرده که شرکتش می‌خواهد از این پس فقط روی ساخت گوشی‌ها و دستگاه‌های گران‌قیمت تمرکز کند؛ چون بازار رقابتی سالم‌تری برای این گوشی‌ها وجود دارد.

به نظر می‌رسد هوآوی بخواهد حتی به بازار ایالات متحده هم وارد شود. با این حال، مطمئن هستیم که پرچم‌دارهای هوآوی همگی در ایالات متحده هم عرضه خواهند شد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar mojtaba

    از دید گاه من هواوی بهترین گوشی را تولید کرده وبه بازار وارد کرده بد ترین گوشی ها هواوی که باقیمت پایین وارد بازار شده خیلی بهتر از گوشی های سامسنگ یا بقیه گوشی ها هستن یکی از بی نظیر ترین گوشی هواوی p10یا p9

  2. Avatar nimasamsung

    هر گوشی با دویست هزار تومن بری بخری بدرد نخوره اما اگه پول بدی گوشی خوبی دربافت می کنی

  3. Avatar marsad

    هواوی صفحه نمایش led داشت، دیگه خیلی بهتر بود

  4. Avatar داریوش

    چه بهتر …
    حالا انگار هواوی موبایل های با کیفیت درست میکنه .
    یک مشت موبایل به درد نخور …

    1. Avatar پارسام

      متاسفم واسه طرز فکر غلطت
      از اون دسته افرادی هسی ک حاضری ایفون رو با قیمت ۴ میلیون هم بخری با اینک هوواوی یا گوشی اندرویدی ی تومنی ازش بهتره
      اما پول خریدشو نداری

      1. Avatar رضا

        هواوی از اپل بهتره؟؟ :)))))))))) نخندون منو
        وقتی داری از اپل حرف میزنی ینی داری از اصالت حرف میزنی
        اپل شروعش با انقلاب توی صنعت گوشی سازی بوده :)) ن مثل هواوی با گوشی پلاستیکیِ اسباب بازی

      2. Avatar مرتضی

        هواوی گوشی خوبی است واینجوری که دیده می شود اکثر مردم دارند این برند را می خرند ؛ اگر ابتدای هواوی این همه فروش داره وای به حال برندهای دیگر گوشی هواوی هانر دارم گوشی را ده متر پرت می کنم به زمین هیچ مشکلی براش پیش نیامده حالا برند های دیگر را می شود دو سانت پرت کرد ؛ اپل باید درآیند بر جلو ؛

      3. Avatar مرتضی

        هواوی گوشی خوبی است واینجوری که دیده می شود اکثر مردم دارند این برند را می خرند ؛ اگر ابتدای هواوی این همه فروش داره وای به حال برندهای دیگر گوشی هواوی هانر دارم گوشی را ده متر پرت می کنم به زمین هیچ مشکلی براش پیش نیامده حالا برند های دیگر را می شود دو سانت پرت کرد ؛ اپل باید درآیند بر جلو ؛ اپل طی سالها اپل شده حالا می بینید هواوی به کجا می رسد

      4. Avatar سعید غفاری

        برادر شروعش دیگه تموم شد،الان با این سیاست اپل باید منتظر پایانش باشیم ، دیگه دنیا تغییر کرده ، گوشی پلاستیکی هم اشتباه گفتی چون لقب قدیم سامسونگ بوده،هوآوی از اول هم با فلز اومد . مطالعه کنید توروخدا . هوآوی غول موبایل سازیه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه