هوآوی می‌خواهد از گواهی‌های ثبت شده‌ی نوکیا استفاده کند

۵ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی نوکیا

شرکت نوکیا گواهی‌های ثبت شده‌ی بسیار زیادی در هندوستان دارد. این موضوع بار دیگر هم دیروز از سوی نوکیا تایید شد. می‌دانیم که اپل، سامسونگ، ال‌جی، یا شیائومی برای استفاده از گواهی‌های ثبت شده‌ی نوکیا در هندوستان به این شرکت، هزینه‌های زیادی پرداخت می‌کنند. شرکت بزرگ دیگر صنعت موبایل، یعنی هوآوی، به لیست کسانی که قرار است از گواهی‌های ثبت شده‌ی نوکیا در هندوستان استفاده کنند، اضافه شده است.

ظاهرا هواوی سالانه نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو به نوکیا پرداخت خواهد کرد.

قراردادی چند ساله بین نوکیا و هوآوی تنظیم شده است؛ ولی اطلاعات بیشتری از جزییات قرارداد در اختیار نداریم. نوکیا به سهام داران خود گفته است که انتظار درآمدی خوب در نتیجه‌ی این قرارداد را داشته باشند. یکی از تحلیل‌گران حوزه‌ی موبایل تخمین زده است که هواوی سالانه نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو به نوکیا پرداخت خواهد کرد.

جالب اینجاست که شرکت هوآوی یکی از بزرگترین رقبای نوکیا در حوزه‌ی تجهیزات مخابراتی است؛ حوزه‌ای که بیش از ۹۰ درصد درآمد نوکیا از آن تامین می‌شود.

گواهی‌های ثبت شده‌ی نوکیا بخش‌هایی مثل باتری موبایل یل فرکانس‌های رادیویی موبایل را شامل می‌شوند. بدون شک قرارداد نوکیا و هوآوی وضعیت فعلی نوکیا را بهبود خواهد بخشید.

منبع: GSM Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه