هوآوی ۱۱ شهریور گوشی جدید معرفی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌ هوشمند جدید هوآوی یازدهم شهریور معرفی خواهد شد. این شرکت چینی برای مراسم رونمایی از این گوشی دعوت‌نامه‌های خودش را هم ارسال کرده و این‌طور که معلوم است این مراسم قرار است شب قبل از شروع ‌به ‌کار نمایشگاه IFA در برلین برگزار شود (امسال قرار است نمایشگاه IFA از ۱۲ تا ۱۷ شهریور برپا باشد).

انتظار داریم در مراسم ۱۱ شهریور هوآوی، با چیزی شبیه به فبلت Mate 8 احتمالا با نام Mate 9 روبه‌رو شویم.

مشخصا هنوز برای این‌که از مشخصات دقیق گوشی هوشمند آینده‌ی هوآوی حرف بزنیم، زود است. با این وجود انتظار داریم با چیزی شبیه به فبلت Mate 8 روبه‌رو شویم (احتمالا با نام Mate 9).

فبلت هوآوی سال گذشته اواسط پاییز عرضه شده بود اما احتمالا این شرکت چینی از سامسونگ در زمینه‌ی عرضه‌ی زودهنگام فبلت پرچم‌دارش یعنی اعضای خانواده‌ی Note الهام گرفته و به همین خاطر امسال فبلت‌اش را زودتر معرفی می‌کند. سامسونگ سال گذشته تاریخ رونمایی فبلت‌اش را به رونمایی از پرچم‌دار سری S نزدیک کرد و امسال هم با معرفی نوت ۷ در اواسط شهریور این روند را پی گرفته است.

به همین خاطر است که جلو انداختن تاریخ عرضه‌ی هوآوی Mate 9 قابل‌توجیه خواهد بود و می‌تواند این دستگاه را حداقل به مدت دو سه هفته بدون این‌که در سایه‌روشن آیفون ۷ پلاس (یا شاید ۷ پرو) قرار بگیرد، در بازار مطرح کند. همان‌طور که می‌دانید بنا به عادت مرسوم اپل پرچم‌داران جدید خود در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند را هر سال اواخر تابستان یا در روزهای اول پاییز معرفی می‌کند.

به‌هر حال مشخصات و جزییات دیگری درباره‌ی دستگاه در دست عرضه‌ی هوآوی طبیعتا با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی منتشر خواهد شد. تا یازدهم شهریور ماه باید منتظر اخبار و شایعات تازه باشیم.

منبع:  GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه