هوآوی P11 ممکن است سنسورهایی مثل آیفون ۱۰ برای تشخیص چهره داشته باشد

۲۷ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Huawei Honor تشخیص چهره

حدود چند هفته‌ی پیش، تصاویری از پوسترهای تبلیغاتی Huawei P11 به بیرون درز کردند که از قابلیت‌های عجیب و غریب این گوشی می‌گفتند. این طور که به نظر می‌رسد، پرچم‌دار بعدی هواوی قرار است یک سیستم دوربین با سه لنز داشته باشد که عکس‌هایی با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل ثبت می‌کنند. این طور که به نظر می‌رسد، هوآوی می‌خواهد در P11 سیستمی شبیه به FaceID اپل هم برای تشخیص چهره قرار دهد.

هواوی این سنسورها را داخل P11 قرار داده است.

در مراسم رونمایی از دو گوشی Honor 7X و Honor V10، هوآوی از یک دوربین خارجی به اسم Point Cloud Depth Camera رونمایی کرد. این دوربین خارجی سنسورهایی شبیه به سنسور آیفون ۱۰ را در خودش جای داده است. این سنسورها هزاران نقطه را به سمت صورت افراد می‌فرستند و مدلی سه بعدی از آن می‌سازند تا برای آنلاک کردن گوشی از این مدل استفاده کنند.

می‌توانید در ویدیوی زیر این دوربین خارجی را که به گوشی متصل می‌شود، ببینید.

شایعه‌ای جدید منتشر شده که می‌گوید هواوی این سنسورها را داخل P11 قرار داده است. به خاطر قرار دادن سنسورها، هواوی مجبور شده است تا یک بریدگی بالای صفحه نمایش گوشی، مثل آیفون ۱۰ ایجاد کند.

هنوز زمان زیادی تا رونمایی از Huawei P11 باقی است و ممکن است این شایعات هیچ‌کدام به واقعیت تبدیل نشوند. احتمالا در رویداد MWC 2018 شاهد رونمایی از پرچمدار بعدی هوآوی خواهیم بود.

منبع: Phone Arena

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه