هوآوی P20 Plus یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت

۳۰ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی قرار است در روز ۲۷ مارس، یعنی هفتم فروردین ماه سال آینده، مراسمی برای رونمایی از پرچم‌دارهای جدید خود برگزار کند. شایعات گفته‌اند که شاهد رونمایی سه گوشی جدید خواهیم بود که همگی متعلق به خانواده‌ی P20 هستند: یک P20 معمولی، یک P20 لایت و یکP20  پلاس. به تازگی اطلاعات جدیدی از مدل پلاس این گوشی منتشر شده است.

هوآوی P20 Plus ظاهرا یک صفحه نمایش با قابلیت «همیشه روشن بودن» یا همان Always-on Display خواهد داشت.

با استناد به اطلاعاتی که از یک فایل فریم‌ویر P20 Plus بیرون کشیده شده، به نظر می‌رسد که این گوشی قرار است یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت داشته باشد. در کنار این باتری بزرگ، هوآوی P20 Plus ظاهرا یک صفحه نمایش با قابلیت «همیشه روشن بودن» یا همان Always-on Display خواهد داشت. صفحه نمایش همیشه روشن احتمالا خبر از وجود یک پنل اولد روی گوشی می‌دهد؛ مخصوصا که شنیده‌ایم گوشی‌های P20 صفحه نمایش بدون قاب و یک بریدگی مثل آیفون ۱۰ دارند.

تنها گوشی هوآوی که صفحه نمایش همیشه روشن دارد، گوشی میت ۱۰ پرو است. این گوشی هم یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد. ممکن است فریم‌ویر به دست آمده مربوط به این گوشی باشد و هوآوی هنوز نرم‌افزار P20 را نهایی نکرده است.

از طرفی با نگاه به P10 Plus که یک باتری با ظرفیت ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعت دارد، می‌توانیم بگوییم که یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی چندان هم برای P20 Plus عجیب نخواهد بود.

تا فروردین برای رونمایی از پرچم‌دارهای جدید هوآوی صبر می‌کنیم.

منبع: GSM Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه