هواوی: باتری Mate 9 فوق‌العاده خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تا معرفی گوشی «میت ۹»‌(Mate 9) زمان زیاد باقی نمانده و شرکت هواوی هم تبلیغات آن را شروع کرده است. به تازگی این شرکت ویدیویی منتشر کرده که روی باتری این تلفن همراه هوشمند تمرکز دارد.

در طول چند سال گذشته شرکت‌های سازنده‌ی تلفن‌های همراه هوشمند روی باتری زیاد مانور داده‌اند و سعی کرده‌اند محصولاتی راهی بازار کنند که از نظر باتری قوی‌ باشند. حتی فناروی‌هایی مانند شارژ سریع هم درست شده تا در کمترین زمان ممکن، حجم زیادی از باتری شارژ شود. روش‌های مختلفی به وجود آمده تا مصرف باتری کمتر شود. مثلا برنامه‌هایی که در پس زمینه قرار دارند متوقف می‌شوند؛ اما از طرف دیگر باتری یک گوشی می‌تواند دردسرهای مختلفی برای کاربران درست کند. فراموش نکنید که باتری گلکسی نوت ۷ باعث شد که سامسونگ تولید این تلفن همراه هوشمند را متوقف کند.

حالا هواوی تصمیم دارد که نظر کاربران را به باتری میت ۹ جلب کند. حرکتی که کاملا با در نظر گرفتن شرایط بد سامسونگ و حرف و حدیث‌های مختلفی که درباره‌ی باتری تلفن‌های همراه هوشمند وجود دارد، صورت گرفته است.

در این ویدیو مردم از مشکلاتی که در زمان شارژ کردن گوشی با آن مواجه هستند، صحبت می‌کنند. از مدت زمان بالا برای شارژ کامل گوشی و زود خالی شدن ظرفیت باتری صحبت می‌شود. حتی بسیاری از کاربران از اینکه مجبور هستند از پاور بانک استفاده کنند، ناراضی هستند. کاربران به محصولی نیاز دارند که از ظرفیت باتری بالایی برخوردار باشد، مصرف باتری کمتری داشته باشد و در مدت زمان کوتاهی شارژ شود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

منبع: playfuldroid

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. برانیکو

    گوشی هواوی بسیار در ایران کاربردی تر است نسبت به بقیه گوشیها و بقیه سیستم عامل ها فقط در اکثر مدلهایی که تولید شد قدرت باطری بود که نگران کننده بود و داغ شدن پشت صفحه کاش ضمن اینکه باطری ها پرسی هم هستن و قابل تعویض نیست باید استحکام گوشی از لحاظهای مختلف ایمن باشد

  2. امین حمیدی

    سلام . میت اول(میت ۷) وقتی دو سال پیش معرفی شد نیز با باطری ۵۰۰۰آمپری معرفی شد . میت ۸ نیز با باطری ۴۰۰۰آمپر . که با توجه به داشتن حجم بالا نیز عملا برتری خاصی از نظر مدت زمان با گوشی های دیگه نداشتن . این یک پز تبلیغاتی بیش نیست و از افکار منفی نسبت به نوت ۷ داره به نفع خودش استفاده میکنه .
    پایدار باشید

    1. pouya

      میت ۷ با باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری معرفی نشد نه ۵۰۰۰ میلی آمپری …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه