هواوی دو گوشی Nova 2 و Nova 2 Plus را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Nova 2S

هنوز مدت زمان زیادی از معرفی دو گوشی Nova و Nova Plus نمی‌گذرد که هواوی نسل جدید این گوشی‌ها را معرفی کرد. دو گوشی Nova 2 و Nova 2 Plus دیگر طراحی سری آنر را دنبال نمی‌کنند و بیشتر به سری P شبیه‌اند.

شرکت هواوی از دوربین دوتایی برای این گوشی‌ها استفاده کرده است. یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی که کمک می‌کند بهتر عکس‌های پورتره بگیرید. دوربین جلوی این گوشی هم ۲۰ مگاپیکسلی است.

هر دو گوشی Nova 2 و Nova 2 Plus از فریم فلزی بهره می‌برند و صفحه نمایش ۵ و ۵.۵ اینچ روی آن‌ها قرار گرفته است. کیفیت هر دو صفحه نمایش Full HD است. براساس اطلاعات منتشر شده ضخامت این گوشی‌ها تنها ۶.۹ میلی‌متر است و به ترتیب از باتری ۲۹۵۰ و ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برند. در سری قبل این گوشی‌ها از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ استفاده شده بود. حالا در مدل جدید از تراشه Kirin 659 استفاده شده است.

این دو تلفن همراه هوشمند در مدل‌های با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شوند. گوشی Nova 2 با قیمت ۳۶۵ دلار و گوشی Nova 2 Plus هم با قیمت ۴۲۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

 

منبع: Fone Arena
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه