هواوی گوشی Nova Lite را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هواوی از یک گوشی میان‌رده‌ی اندرویدی دیگر خودش به نام Nova lite رونمایی کرد. این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت Full HD دارد. از مشخصات این گوشی می‌توان به تراشه‌ی Kirin 655 اشاره کرد که یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتزی را در خودش قرار داده است. این تلفن همراه هوشمند ۳ گیگابایت رم دارد. حافظه‌ی داخلی این گوشی۱۶ گیگابایت است که می‌شود این میزان را با کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت هم ارتقا داد. گوشی نوا لایت از اندروید ۷ نوقا پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن قرار گرفته که قابل تعویض نیست.

این گوشی دو سیم‌کارته است. شاید یکی از نقاط ضعف گوشی جدید هواوی دوربینی باشد که روی آن مشاهده می‌کنید. یک دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی برای Nova Lite در نظر گرفته شده است. البته دوربین جلو می‌تواند نظر علاقه‌مندان به افرادی که عکس سلفی می‌گیرند را به سمت خودش جلب کند.

Nova-Lite-1

این تلفن هوشمند در بعضی از کشورها مثل چین و فنلاند با نام‌های مختلفی مثل Huawei P8 lite 2017 و Huawei Nova lite شناخته می‌شود. این گوشی احتمالا در ۳ رنگ مشکی، طلایی و سفید به فروش می‌رود. به احتمال زیاد این گوشی نزدیک به ۲۳۹ دلار قیمت دارد. هواوی چند ماه پیش دو گوشی Nova و Nova Plus را هم معرفی کرده بود.

منبع: phonearena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه