هوگو بارا از شیائومی جدا می‌شود

۴ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«هوگو بارا» (Hugo Barra)، فردی که قرار بود شرکت شیائومی را به دیگر مناطق دنیا به غیر از چین گسترش دهد، خبر داده است که از شیائومی جدا شده. هوگو بارا قرار است پس از سال نوی چینی و از ماه آینده، شیائومی را ترک کند و به سیلیکون ولی برگردد. هوگو بارا پیش از شیائومی، به عنوان معاون اصلی محصولات اندرویدی در گوگل فعالیت می‌کرد. معاون بخش بین‌الملل شیائومی می‌گوید که دلیل او برای ترک کردن این شرکت، بازگشت به خانواده‌اش در سیلیکون ولی است.

در سه سال و نیم گذشته، هوگو بارا توانست اعتبار و احترام بزرگی برای این شرکت چینی کسب کند.

بارا درباره‌ی تصمیم‌اش گفته است: “به این نتیجه رسیده‌ام که چند سال گذشته و زندگی تنها، به سلامتی‌ام ضرر رسانده است. دوستانم، خانه‌ام و زندگی‌ام در سیلیکون ولی هستند؛ جایی که به خانواده‌ام نزدیک است. برای‌ام واضح است که وقت برگشتن فرا رسیده.”

HugoBarra4

وقتی که هوگو بارا به شیائومی پیوست، بیشتر افراد محصولات این شرکت را به عنوان تقلیدهای بزرگی از اپل می‌شناختند. در سه سال و نیم گذشته، هوگو بارا توانست اعتبار و احترام بزرگی برای این شرکت چینی کسب کند؛‌ طوری که شرکت شیائومی چند سال گذشته یکی از بهترین و زیباترین گوشی‌های دنیا را به اسم Mi Mix وارد بازار کرد.

با اینکه حضور شیائومی در مناطق مختلف دنیا بیشتر شده است، این شرکت در چین وضعیت رو به رشدی ندارد. این شرکت که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه‌ی گوشی هوشمند در چین بود، در سال ۲۰۱۶ حتی نتوانست در لیست پنج شرکت بزرگ گوشی هوشمند برای خودش جایی پیدا کند.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه