هک کنید؛ Watch Dogs 2 را رایگان بگیرید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی «سگ‌های نگهبان» یا همان  Watch Dogs، قصه‌ای درباره‌ی هکرها دارد. از روند بازی گرفته تا هر اتفاقی که در محیط آن روی می‌دهند، ربطی به هک و جامعه‌ی هکری دارد. قسمت دوم این بازی هم بیشتر از قبل به این زیرفرهنگ می‌پردازد. سازمان Major League Hacking هر ساله مسابقات و برنامه‌های مختلفی برای هکرها برگزار می‌کند. با همکاری این سازمان، شرکت یوبی‌سافت خبر از راه‌اندازی یک مسابقه داده است.

جایزه‌ی این مسابقه، یک نسخه از بازی Watch Dogs 2 برای هر عضو تیم است.

مسابقه‌ی هک Watch Dogs 2 قرار است تیم‌های مختلف هکر را در مقابل یکدیگر قرار دهد. جایزه‌ی این مسابقه، یک نسخه از بازی Watch Dogs 2 برای هر عضو تیم است.

watchdogs2-1

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی MLH، از تیم‌های هک خواسته خواهد شد تا پروژه‌ی هکی را تنظیم کنند که دسترسی بسیار آسان به اطلاعات شخصی را از طریق دستگاه‌های هوشمندی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم را به تصویر بکشد. یک مسابقه‌ی دیگر هم در کنار این مسابقه‌ی تیمی برگزار خواهد شد که در آن، هکرها باید در سریع‌ترین زمان ممکن، چیزی را هک کنند. برنده‌ی این مسابقه، در کنار دریافت نسخه‌ای از Watch Dogs 2 به استودیوی سازنده‌ی بازی هم سفر می‌کند تا با طراحان بازی ملاقات کند.

منبع: GamesRadar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه