وان‌پلاس گوشی جدیدش را قبل از عرضه در اختیار ۳۰ کاربر خوش‌شانس می‌گذارد

۱۱ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از ابتکارات جدید شرکت وان‌پلاس (OnePlus) که از طریق آن تصمیم دارد از مخاطبان گوشی جدیدش بازخورد بگیرد بخش «Lab» در وبسایت این شرکت است.

ماجرا از این قرار است که این شرکت امکانی را ایجاد کرده تا به صفحه Lab در سایتش بروید و برای دریافت یک گوشی OnePlus 3 ثبت نام کنید. از میان ثبت‌نام‌کننده‌ها ۳۰ نفر انتخاب خواهند شد و شرکت یک گوشی OnePlus 3 برای هر یک از این ۳۰ نفر خواهد فرستاد. این افراد با دریافت گوشی نقد و نظر خود را درباره همه ابعاد آن می‌نویسند و برای شرکت ارسال خواهند کرد؛ به این ترتیب وان‌پلاس قادر است پیش از عرضه گوشی جدید خود به شکل دقیق‌تری متوجه ضعف و قوت‌های آن و نظر مخاطبان خود شود.

gsmarena_001-(2)

البته باید بدانید انتخاب این ۳۰ نفر تصادفی یا براساس قرعه‌کشی انجام نمی‌شود بلکه فرم درخواستی که پر کرده‌اید به دقت بررسی خواهد شد و ۳۰ نفر از میان ثبت‌نام‌کننده‌ها انتخاب خواهند شد. در فرم درخواست می‌توانید در قالب ۵۰۰ کلمه انگیزه خود را شرح دهید و توضیح دهید چرا شما باید از میان افراد ثبت‌نام‌کننده انتخاب شوید.

ظاهرا برای شرکت در این فرایند صرفا باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و در حال حاضر محدودیت جغرافیایی‌ای مطرح نشده است. این را هم بدانید که قرار نیست بعد از نوشتن نقد و نظرتان گوشی را برای خودتان نگه دارید؛ دست کم شرکت تولیدکننده تا این لحظه چنین مطلبی را عنوان نکرده است.

از طریق این لینک می‌توانید درخواست خود را برای شرکت وان‌پلاس ارسال کنید.

‌‌

منبع: GSMArena

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه