وان‌پلاس ۶ اواخر بهار با اسنپ‌دراگون ۸۴۵ معرفی می‌شود

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
وان‌پلاس 6

اواخر سال میلادی گذشته لیستی خبرساز منتشر شد؛ در آن لیست از گوشی‌های مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۴۵ که قرار است در سال ۲۰۱۸ معرفی شوند نامبرده شده بود. در میان این گوشی‌ها نام وان‌پلاس ۶ هم شنیده می‌شد، مدلی که ادعا می‌شود قرار است در ماه ژوئن معرفی شود. حال مدیر عامل شرکت وان‌پلاس در یک مصاحبه با رسانه‌های حوزه تکنولوژی اغلب شایعاتی که درباره مدل جدید گوشی‌های این شرکت سر زبان‌ها افتاده بود را تایید کرده است.

مدیر عامل شرکت وان‌پلاس تایید کرده که در وان‌پلاس ۶ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ استفاده خواهد شد و در عین حال این مدل در پایان فصل دوم سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود؛ فصلی که پایان آن با پایان ماه میلادی ژوئن همراه است.

طبق آنچه در سال‌های گذشته شاهد بودیم وان‌پلاس صرفا به معرفی یک مدل در این رده از گوشی‌ها کفایت نکرده و عرضه مدل دیگری با نام ۶T در ادامه سال بعید نخواهد بود گرچه در حال حاضر این خبر تایید نشده است.

یک نکته دیگر هم که از دل این مصاحبه بیرون آمده تمایل وان‌پلاس برای همکاری با شرکت‌های آمریکایی است. مدیر عامل این شرکت عنوان کرده اگر فرصت مناسب در این زمینه پیش بیاید نسبت به همکاری با اپراتورهای آمریکایی برای عرضه این گوشی‌ها در آمریکا متمایل است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه