مت دیمون ناجی دیوار چین می‌شود؛ تریلر فیلم The Great Wall را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«مت دیمون» (Matt Damon) بازیگر فیلم‌هایی مانند مجموعه‌ی «بورن»‌(Burne) به تازگی در فیلم جدیدی با نام The Great Wall به ایفای نقش پرداخته که فضایی کاملا شرقی و حماسی دارد. کارگردان این فیلم «ژانگ ییمو» (Zhang Yimou) است که قبلا فیلم‌های ذرت سرخ، داستان کیوجو، گل‌های جنگ و نفرین گل طلایی را ساخته بود.

فیلم The Great Wall سرشار از صحنه‌های سینمایی، اکشن و حماسی است و جلوه‌های ویژه هیجان‌انگیزی را پیش روی بینندگان قرار می‌دهد. حضور مت دیمون به عنوان یک بازیگر غربی در این فیلم شرقی هم کلی سر و صدا به راه انداخت که البته کارگردان فیلم در این‌باره گفته:” فیلم ما درباره‌ی ساخت دیوار چین نیست. نقش مت دیمون را هم قرار نبوده فردی از آسیا بازی کند. وارد شدن او به داستان فیلم یکی از مهمترین سکانس‌ها خواهد بود. پنج قهرمان اصلی در این فیلم حضور دارند که دیمون نقش یکی از آن‌ها را ایفا می‌کند.”

در کنار دیمون، «ویلم دفو» (Willem Dafoe) که یکی دیگر از هنرپیشه‌های برجسته‌ی هالیوود به حساب می‌آید هم در فیلم The Great Wall به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این فیلم را مشاهده کنید:

منبع: Telegraph

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. آرش

    تاریخ اکرانش کیه؟

  2. mostafa

    مت دیمون عشقه 🙂

  3. فرخ کاردان

    خوبه ایندفه مت دیمون جایی جا نمودن که قرار باشه برن پیداش کنن بیارنش! :))
    در ضمن این پلیر جدیدتون خیلی بهتر از قبلیه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه