Mi 6C؛ اولین گوشی دنیا با تراشه Surge S2 شیائومی خواهد بود

۱۴ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت شیائومی از چند ماه پیش اعلام کرد که قصد دارد تراشه‌های موبایل مخصوص خودش را بسازد و حتی تراشه Surge S1 را هم معرفی کرد. این تراشه با گوشی Mi 5c راهی بازار شد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت چینی در حال ساخت مدل جدیدتری از تراشه Surge است که با نام S2 شناخته می‌شود.

در اطلاعات جدید گفته شده که تراشه Surge S2 پردازنده چهار هسته‌ای A73 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و پردازنده چهار هسته‌ای A53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز را در خودش قرار دارده است. همچنین مشخص شده که تراشه جدید با فناوری ۱۶ نانومتری ساخته می‌شود که باعث می‌شود مصرف انرژی کمتر و عملکرد بهتری داشته باشد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که اولین تلفن همراه هوشمندی که با تراشه Surge S2 راهی بازار می‌شود، شیائومی Mi 6c خواهد بود که به عنوان یکی از پرچم‌دارهای این شرکت شناخته می‌شود. در ادامه گفته شده که این گوشی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته بعید نیست مدلی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم برای این محصول عرضه شود. گفته شده که گوشی Mi 6c با قیمت ۳۰۰ یا ۳۷۰ دلار به‌فروش می رسد.

در حالی که هنوز درباره اندازه صفحه نمایش این گوشی چیزی گفته نشده، به احتمال زیادی Mi 6c به صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی مجهز شده و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

منبع: theandroidsoul

کتاب راه شیائومی

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه