ویدیوهای جدید ال‌جی V20 از کیفیت صدا و ویدیو می‌گویند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

ال‌جی V20 با نمایشگر بزرگ ۵.۷ اینچی‌ و صفحه‌نمایش کوچک دومش در قسمت بالای آن، ممکن است انتخاب هرکسی نباشد و درواقع متناسب با نیاز هر مشتری‌ای نباشد اما به‌هرحال با توجه به اخباری که درباره‌ی این گوشی شنیده‌ایم، همه قبول داریم که بازار گوشی‌های هوشمند منتظر یک محصول جدید هیجان‌انگیز است. از سوی دیگر بسیاری افراد هم هستند که بی‌صبرانه منتظر از راه رسیدن گوشی رده‌بالای جدید ال‌جی هستند. اما قبل از این‌که آن‌ زمان فرا برسد، ال‌جی در هفته‌ی جاری دو ویدیوی تبلیغاتی جدید را منتشر کرده که در آن‌ها به دو تا از ویژگی‌های برجسته‌ی ال‌جی V20 پرداخته است.

ال‌جی در هفته‌ی جاری دو ویدیوی تبلیغاتی جدید را منتشر کرده که در آن‌ها به دو تا از ویژگی‌های برجسته‌ی ال‌جی V20 پرداخته است.

اولین ویدیو روی اهمیت Quad DAC ۳۲ بیتی موجود در گوشی (تبدیل‌کننده‌ی صدای آنالوگ به دیجیتال)‌ تاکید می‌کند. این‌طور که ال‌جی می‌گوید، این قابلیت باعث می‌شود صدای شفاف‌تری را با کم‌ترین میزان انحراف و کاهش نویز تا ۵۰‌ درصد داشته باشیم.

در ویدیوی تبلیغاتی دوم هم صحبت از قابلیت ضبط Steady Record 2.0، قابلیتی برای دوربین V20 است که از جدیدترین فناوری لرزش‌گیر کوالکام یعنی EIS بهره می‌برد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید ویدیوهای بدون لرزش و شفافی ضبط کنید.

ال‌جی V20 در کنار همه‌ی ویژگی‌های هیجان‌انگیزش، با عنوان اولین گوشی اندرویدی خواهد بود که به‌صورت پیش‌نصب با اندروید نوقا معرفی شده است. البته با توجه به این‌که گفته می‌شود این گوشی تا ۳۰ مهرماه به بازار عرضه نخواهد شد، احتمالا اولین گوشی‌ای نخواهد بود که با نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید به دست مشتریان می‌رسد.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و هر دو ویدیوی تبلیغاتی ال‌جی برای گوشی V20 را در ادامه ببینید.

 

 

منبع: Phone Arena

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    خوبه

  2. Avatar محمد

    به نظر من ال جی بهتر از سامسونگه از هر نظر عالیه از نظر من طراحی اون هم قشنگه ولی بعضی ها دوست ندارند در هر حال به غیر از طراحی همه چیز اون زیباست در کنار قیمت نسبتاً خوب.

  3. Avatar نادر

    ینی وااااقعا تبلیغات و بازاریابی ال جی افتضاحه ها. مزخرف تر از این تبلیغ ها به عمرم ندیدم. حیف اون گوشی که همچین تبلیغات احمقانه ای براش ساختن.

  4. Avatar امید

    در یک کلام ، عالیه ????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه