ویدیوی لو رفته از گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس را ببینید

۲۷ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
گوشی گلکسی A8 سال 2018

چیزی به معرفی رسمی گوشی‌های گلکسی A سال ۲۰۱۸ باقی نمانده است.  در طول چند هفته گذشته هم خبرها و شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی A8 و مدل پلاس آن شنیده‌ایم. امروز هم ویدیویی به بیرون درز کرده که این تلفن همراه هوشمند را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد. شایعات می‌گویند که سامسونگ گوشی‌های جدید خودش را در نمایشگاه CES 2018 معرفی خواهد کرد.

در این ویدیو مشاهده می‌کنید که گوشی جدید سامسونگ که یک محصول میان‌رده خواهد بود ویژگی‌های یک محصول پرچم‌دار را دارد. مثلا بدنه آن شیشه‌ای است. البته دکمه بیکس‌بی برای آن در نظر گرفته نشده است. همچنین مشخص شده که بیکس‌بی به بخشی از نرم‌افزار دوربین این گوشی تبدیل شده. سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی گلکسی A8 زیر دوربین پشت قرار گرفته و روی قاب جلوی گوشی هیچ دکمه‌ای مشاهده نمی‌شود. این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز Super AMOLED با لبه‌های خمیده مجهز شده است.

گلکسی A8

مدل معمولی گلکسی A8 به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و مدل پلاس به صفحه نمایشی ۶ اینچی مجهز شده است. هر دو گوشی از تراشه اگزینوس ۷۸۸۵ بهره می‌برند و ۶ گیگابایت رم دارند. البته انتظار می‌رود که مدلی با ۴ گیگابایت رم هم داشته باشند. باتری مدل معمولی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و باتری مدل پلاس به ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.  گفته شده این دو گوشی در مدل‌هایی با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شوند و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کنند. این دو تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ از گواهی IP68 هم بهره می‌برند.

گوشی گلکسی A8

دو گوشی گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس دو دوربین جلو خواهند داشت که به ویژگی Samsung Live Focus مجهز شده‌اند. گفته شده دوربین جلو از دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین پشت این گوشی هم ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 است. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.


برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه