ویدیوی معرفی LG X mach و LG X max را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت LG یک ماه پیش یود که از گوشی‌های جدید LG X mach و LG X max رونمایی کرد. هر دوی این گوشی‌ها قرار است در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه شوند و ال‌جی برای اینکه این گوشی‌ها را بهتر معرفی کند، دو ویدیو از آن‌ها منتشر کرده است. این ویدیوها، تصویر بهتری از گوشی‌های جدید ال‌جی به ما داده‌اند.

ویدیوی اول، قابلیت‌های LG X mach مثل پشتیبانی از مودم LTE Cat. 9 و پردازنده‌ی آن را به تصویر می‌کشد. مودم این گوشی می‌تواند با سرعت ۴۰۰ مگابیت در ثانیه، داده جابه‌جا کند. این گوشی یک پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون شش هسته‌ای دارد و صفحه ‌نمایش‌اش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر Quad HD است. یک حسگر اثر انگشت هم پشت LG X mach قرار داده شده است. می‌توانید ویدیوی معرفی این گوشی را در پایین ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌

گوشی LG X max هم در ویدیوی دوم نشان داده شده است. این گوشی هم یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی دارد، اما سخت‌افزارش ضعیف‌تر است. پردازنده‌ی این گوشی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز است. دو گیگابایت حافظه‌ی اصلی (RAM) هم در این گوشی قرار داده شده است. ویدیوی معرفی X max را هم می‌توانید در پایین ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌

یکی از گوشی‌های سری X شرکت ال‌جی یعنی X Power عرضه شده است، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از X mach و X max در دسترس نداریم.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمدمهدی

    از مدیرای این سایت میخوام که وقتی این گوشی اومد موجودش کنند خدایی چرا مشخصاتش رو وارد سایت نمی کنید ؟؟

  2. Avatar wikiooz.ir

    خیلی گوشیه باحالیه
    ممنون از ویدیو های خوبتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه