[ویدیو] آموزش نصب نسخه‌ی آزمایشی iOS 10

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی می‌شود که اپل نسخه‌ی آزمایشی سیستم عامل iOS 10 را برای آیفون و آیپد عرضه کرده است. اگر دوست داشته باشید جدیدترین سیستم عامل موبایل اپل را زودتر از سایرین روی گوشی‌تان نصب کنید، نسخه‌ی آزمایشی iOS 10 برای شما هیجان‌انگیز خواهد بود. البته این نسخه مشکلاتی خواهد داشت و پایداری نسخه‌ی نهایی را هم ندارد؛ اما برخی از ویژگی‌های جدید این سیستم عامل را پیش روی شما قرار می‌دهد. روند نصب این سیستم عامل هم چندان مشکل نیست و می‌توانید بدون دردسر خاصی آن را روی آیفون یا آیپدتان نصب کنید؛ اما اگر فکر می‌کنید که ممکن است در زمان این کار به مشکل بر بخورید به شما پیشنهاد می‌کنیم که ویدیوی زیر را ببینید. در این ویدیو با آموزش قدم به قدم نصب iOS 10 آشنا می‌شوید.

البته قبل از نصب سیستم عامل جدید اپل باید به این موضوع توجه داشته باشید که iOS 10 روی تمام آیفون‌ها و آیپدها نصب نمی‌شود. اپل اعلام کرده که iOS 10 روی آیفون ۵ به بعد، آیپد مینی ۲ به بعد، نسل چهارم آیپد به بعد و نسل ششم آیپاد نصب می‌شود. اگر دستگاهی قدیمی‌تر از این مدل‌ها دارید، نمی‌توانید iOS جدید را روی آن نصب کنید.

سیستم عامل iOS 10 قابلیت‌های جدیدی آیفون و آیپد اضافه می‌کند که از بین آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از عکاسی RAW، امکان حذف برنامه‌های از پیش نصب شده‌ی اپل، قابلیت جدیدی به نام Dark Mode،‌ اضافه شدن قابلیت‌های جدید به Apple Maps، اضافه شدن قابلیت‌های جدید ۳D Touch و تغییراتی در Locksreen آن اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید آموزش نصب نسخه‌ی آزمایشی iOS 10 را ببینید.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar طاها

    سلام. اگه بخوام دستگاهم رو به ios 10 beta ارتقا بدم، همه اپلیکیشن ها، فایل ها، عکس ها و… پاک میشن؟
    ممنون میشم سریع جوابم رو بدین

  2. Avatar محمود

    سلام
    ممنونم هم بابت این ویدئو هم تمامی مطالبتون تو مجله الکترونیکتون
    قلی زاده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه