[ویدیو] بازسازی تریلر Battlefield 1 در باب‌اسفنجی

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

به احتمال زیاد، تریلر جدیدترین شماره از مجموعه بازی‌های «بتلفیلد» (Battlefield) را دیده‌اید. این تریلر که چند روزی است منتشر شده، حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرده است؛ طوری که تریلر بازی Battlefield 1 به یکی از موردعلاقه‌ترین ویدیوهای یوتیوب تبدیل شده است.

البته این بازخورد بسیار مثبت به تریلر Battlefield 1، ریشه در رونمایی «ندای وظیفه» (Call of Duty) جدید دارد. Call of Duty: Infinite Warfare که چند روز پیش از Battlefield 1 معرفی شده بود، با بتلفیلد جدید مقایسه شد. گیمرها که با داستان فضایی و علمی-تخیلی ندای وظیفه‌ی جدید حال نکرده بودند، حسابی این بازی را کوبیدند و از سوی دیگر، به تعریف و تمجید از Battlefield 1 پرداختند.

تریلر رونمایی از Battlefield 1 آن‌قدر محبوب و بزرگ شده است که آن را با استفاده از صحنه‌هایی از فیلم «باب‌اسفنجی» (Spongebob)، بازسازی کرده‌اند!

Spongebob-2

صحنه‌های فیلم باب‌اسفنجی به قدری شبیه به تریلر رونمایی Battlefield 1 از آب درآمده‌اند که فکر می‌کنید قسمتی از باب‌اسفنجی را برای مسخره کردن تریلر بتلفید ساخته‌اند.

قبل از هر چیز تریلر رونمایی از بتلفید ۱ را که در زمان جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد، در پایین ببینید و سعی کنید تمام صحنه‌های آن را به خاطر بسپارید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

حالا نسخه‌ی مسخره‌ی آن را که با استفاده از فیلم باب‌اسفنجی ساخته‌اند در ادامه ببینید و صحنه‌های‌اش را Battlefield 1 مقایسه کنید!

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازی Battlefield 1‌ قرار است در روز ۳۰ام مهر سال جاری برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar M . G

    مشتاقانه منتظر انتشار battlefield 1 هستیم…

  2. Avatar امیرحسین

    خیلی باحال بود ، این کارتون باب اسفنجی فوق العاده بود اصن !
    حالا کی ساخته اینو ؟

  3. Avatar طاها

    عالی بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه