[ویدیو] با مشخصات Z2، گوشی جدید سامسونگ آشنا شوید

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک ویدیوی رسمی درباره گوشی جدید سامسونگ Z2 که با سیستم‌عامل تایزن کار می‌کند منتشر شده است. این ویدیو برخی از ویژگی‌های این گوشی جدید شرکت سامسونگ را بر‌می‌شمارد. ویژگی‌هایی چون امکان پشتیبانی از سیستم ۴G LTE و قابلیت UDSM که مخفف Ultra Data Saving Mode است.

بر روی این گوشی برخی از اپلیکیشن‌های رایج که عموما مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند از پیش نصب شده است. اپلیکیشن‌هایی مثل واتس‌اپ، فیسبوک و مانی‌ترنسفر که از نامش هم پیداست برای نقل و انتقال پول از حسابی به حساب دیگر به کار می‌آید. این گوشی به شکل خاص برای بازار هند تولید شده است و کاربران در این کشور قادر به خرید آن خواهند بود.

ویژگی‌های سخت‌افزاری سامسونگ Z2 در این ویدیو چندان با تفصیل بیان نشده اما به پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی آن و همچنین وجود دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی این گوشی اشاره شده است. تا به امروز شایعات درباره این گوشی حاکی از آن بوده‌اند که با یک گوشی ۳.۹۷ اینچی یا ۴.۵ اینچی مواجه خواهیم شد. این گوشی یک دوربین جلویی VGA دارد و با ۱ گیگابایت RAM و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. باتری این گوشی هم ۱۵۰۰ یا ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مورد نظر را ببینید:

 

 

‌منبع: GSMArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar mahdispd

    اینکه هندیه!!

  2. Avatar حمید

    میگم سامسونگ جون، ببین لابه لای دره ها، جنگلها، کوه ها، اگه انسان بدوی ای دیدی، از دستشون ندیااا. همینجوری را به را گوشی بده بیرون تا یه وقت کسی به خاطر نداری و فقر، از تکنولوژی عقب نمونه. تو هم که بدت نمیاد، همه اقشار رو مشتری خودت کن.

  3. Avatar reza ch

    ای بابا سامسونگ چشه چرا اینقد زود زود گوشی میده بیرون :/

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه