[ویدیو] بررسی دوربین اکسپریا X Performance

۲۳ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران گوشی‌های سونی دست‌کم در یک موضوع هیچ‌وقت کوتاه نمی‌آیند و معتقدند گوشی‌های موردعلاقه‌شان یک سر و گردن بالاتر از بقیه هستند و آن موضوع بدون شک دوربین است. سونی مدعی ارایه‌ی باکیفیت‌ترین دوربین‌ها روی گوشی‌های خود است و به‌خصوص درمورد جدیدترین محصولاتش یعنی سری X به‌صورت ویژه روی این موضوع تاکید دارد.

توجه سونی به دوربین را می‌توانیم از حفظ سنت قرار دادن دکمه‌ی فیزیکی مخصوص دوربین روی بدنه‌ی گوشی‌هایش بفهمیم.

حتی تجربه‌ی دیجی‌کالا مگ از انتشار ویدیوی مقایسه‌ی دوربین‌های گوشی‌های هوشمند هم با واکنش کاربران سونی مواجه شد. گروهی از مخاطبان سایت معترض بودند که چرا در آن ویدیوی خاص حرفی از گوشی‌های سونی نیامده و حتی عده‌ای گفته‌اند اگر پای گوشی‌های سونی در میان بود، هیچ‌کدام از دوربین‌ها یارای رقابت نداشتند.

حالا نوبتی هم که باشد نوبت بررسی دوربین جدیدترین گوشی‌های سونی است. کارشناسان سایت Android Authority این کار را انجام داده‌اند و با ساخت یک ویدیو، تجربه‌ی بررسی دوربین اکسپریا X Performance را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. نکته‌ی جالب اینجاست که خود ویدیو هم با دوربین جلوی این گوشی تهیه شده است.

کارشناس Android Authority در همان اوایل ویدیو اشاره می‌کند که توجه سونی به دوربین گوشی‌هایش از حفظ سنت قرار دادن دکمه‌ی فیزیکی مخصوص دوربین مشخص می‌شود. این دکمه‌ی فیزیکی از مدت‌ها پیش روی بدنه‌ی گوشی‌های سونی وجود دارد و البته مثل بسیاری گوشی‌های دیگر موجود در بازار از طریق برنامه هم می‌شود به دوربین وارد شد. به‌هرحال در ویدیویی که در ادامه می‌بینید نقد و بررسی مفید و مختصری را همراه با شواهد عینی از دوربین اکسپریا X Performance خواهید دید.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را ببینید. قبل از آن هم می‌توانید نگاهی به گالری عکسی بیندازید که با هر دو دوربین این گوشی تهیه شده و در همین مطلب آن‌ها را با کیفیت اصلی آورده‌ایم.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    خدا رو شکر دیجیکالا بالاخره به انتقادات ما جواب داد! کمی امید وار شدیم (:

  2. Avatar مهدی رحیم زاده

    دیجی کالا بیشتر از سونی به سامسونگ توجه داره من با گوشی سامسونگ اس ۶ دوستم از یه حشره ای عکس گرفتم از کیفیت عکسش تو گوشی شگفت زده شدم و مو به تنم سیخ شد که یه موبایل اینقدر توانمند میتونه باشه اما اما اما وقتی تو کامپیوتر کپی کردم و عکس رو ظاهر کردم دیدم ای دل غافل نگو سامسونگ با نمایشگرش ما رو گول زده تو همه مقایسه ها اسمی از سونی دیده نمیشه و این خیلی بده واسه فروشگاهی که اسم بزرگترین فروشگاه اینترنتی رو یدک میکشه
    گوشی های لومیای ماکروسافت و نوکیا از این قاعده مستثنی نیستن اونا هم مثل سونی مورد بی مهری دی جی کالا واقع میشن

    1. Avatar علی

      احتمالا کیفیت صفحه نمایش کامپیوترتون یا چاپ گرتون پایین بوده????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه