[ویدیو] بهترین گل‌های فیفا ۱۷ در سال ۲۰۱۶

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی EA Sports مدت زیادی است که بهترین گل‌های هر هفته‌ی فیفا را جمع‌آوری و منتشر می‌کند. سال ۲۰۱۶ به پایان رسیده است و این شرکت، اقدام به ساخت ویدیویی تازه کرده است؛ ویدیویی که بهترین گل‌های فیفا ۱۷ در سال ۲۰۱۶ را به تصویر می‌کشد.

هادسن با گزارش‌های عجیب و غریب و پرسر و صدای‌اش شناخته می‌شود.

نکته‌ی جالب این ویدیو، گزارش زیبا و جالب «ری هادسن» (Ray Hudson) روی آن است. الکترونیک آرتز این گزارشگر معروف انگلیسی را برای گزارش بهترین گل‌های فیفا ۱۷ به خدمت گرفته و نتیجه‌ی نهایی، بسیار خوب از آب درآمده است.

ری هادسن، از بازیکنان قدیمی لیگ انگلستان است که در حال حاضر به عنوان گزارشگر فوتبال در شبکه‌ی BeIN SPORTS است. هادسن با گزارش‌های عجیب و غریب و پرسر و صدای‌اش شناخته می‌شود؛ او اغلب از لغات و استعاره‌هایی نامتعارف در گزارش‌های‌اش استفاده می‌کند و فریادهای بلند هم کم نمی‌کشد. خیلی ساده می‌توانیم ری هادسن را سرهنگ انگلیسی‌ها بنامیم.

می‌توانید در ادامه، ویدیوی بهترین گل‌های فیفا ۱۷ در سال ۲۰۱۶ را ببینید. فیفا ۱۷ روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: EASports.com

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar hossein.i.rush

    LOL OMG

  2. Avatar رضا

    چقدر زیبا بود. واقعا گزارشگر فوق العاده بود. گل هم عال بود.اینقدر خوب بود که من جوگیر شدم. برم یه دست فیفا بزنم، فقط حیف که مال من ۱۶ست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه