[ویدیو] تبلیغ جدید Galaxy S7 به شارژ سریع اشاره دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شارژ بی‌سیم

فروش پرچم‌دارهای جدید سامسونگ آ‌ن‌قدر خوب است که این شرکت ممکن است تا پایان ماه جاری میلادی، یعنی تا کمتر از ده روز دیگر، بیش از ۲۵ میلیون دستگاه Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge بفروشد. با این حال، حتی این رقم هم سامسونگ را راضی نمی‌کند؛ طوری که این شرکت با قدرت به تبلیغات درباره‌ی گوشی‌اش ادامه می‌هد.

شارژ بی‌سیم Galaxy S7 هم سریع است.

تبلیغ جدید سامسونگ، به اهمیت زمان در زندگی ما اشاره دارد. سامسونگ می‌گوید که گلکسی S7 می‌تواند در زمانی که برای شارژ کردن گوشی‌های‌تان صرف می‌کنید، صرفه جویی کند؛ که البته این موضوع هم به کمک قابلیت «شارژ سریع» (Quick Charging) فراهم شده است.

تبلیغ جدیدی که سامسونگ برای گلکسی S7 ساخته، زیبا و سرگرم‌کننده است. البته با اینکه سامسونگ فقط در تبلیغ‌اش مدل Edge گوشی Galaxy S7 را نشان می‌دهد، اما مدل معمولی این گوشی هم از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

گلکسی S7 فقط هم از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و قابلیت شارژ بی‌سیم هم دارد. می‌توانید یک استند شارژ بی‌سیم Galaxy S7 را با قیمتی ۶۰ دلاری خریداری کنید و گوشی‌تان را حتی راحت‌تر از قبل شارژ کنید.

ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ درباره‌ی شارژ گلکسی S7 را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

به نظر شما، داشتن قابلیت شارژ سریع برای یک گوشی هوشمند چقدر مهم است؟

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Nader

    فقط این تبلیغ سامسونگ به کل اپل می ارزه چه برسه به محصولاتش

  2. ami_ald

    یه سوال داشتم من قابلیت فست شارژو غیر فعال کردم هیچ فرقی نمیکنه فعال باشه یا نه؟واسه عمر باتری منظورمه!

    1. Ali S

      من اس۶ دارم، تو تنظیمات قسمت باطری یه قسمت کمی از مصرف به وایرلس شارژ مربوط میشه که شاید کمک اندکی کنه ولی زیاد به چشم نمیاد و بستگی به نوع استفاده داره

    2. Apple

      سامسونگ حدوده ۱/۸ سود خودشو به تبلیغات اختصاص میده.اگه واسه جی ال ایکس ما این قدر تبلغ میکردن الان اپل سامسونگ جز زیر مجموعه هاش بودن.شارژ بی سیم هم زمتنی ارزش داره که بشه گوشی رو حداقل چند متر جا به جا کرد اگه بخواد یه جا بزاریم تکون ندیم همون شارژ با سیم بهتره.

      1. علیرضا

        عزیزم چنین فناوری ای قطعا ضررش بیشتر از فایدشه، اون امواج قدرتمندی که میخواد گوشی رو از چند متری شارژ کنه، به بدن آسیب میرسونه
        . وشما که تجربه استفاده از شارژ بی سیم سامسونگ رو ندارید، بهتره راجبش نظر الکی ندید، مثلا چی شارژ کردن با سیم از شارژر وایرلس بهتره؟
        این فناوری باعث شده مشکلاتی که سیم ها دارند از بین بره و هر وقت خواستید شارژر دم دستتون باشه .
        از طرفی ، شمایی که واست تو تست سرعت گوشی ها چند ثانیه خیلی واستون اهمیت داره ، این شارژر چندین ثانیه از زمانی که واسه شارژ صرف میکنید کم میکنه!!ماشالله اطلاعات و حرف زدن با دلیل و منطق و بی تعصب بودن از کامنت های اپلی ها میچکه.
        ممنون ثبت شود

      2. علی

        دوستان اپل کمپانی قابل احترامیه و هرچند به نظر من سامسونگ بهتره ولی اپل هم نکات مثبت خودشو داره با این جور تعصب ها بیشتر اون رو خراب می کنین.

  3. Next is Now

    Perfect

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه