[ویدیو] تبلیغ طعنه‌آمیز مایکروسافت در جواب تبلیغ اپل

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در آغاز ماه میلادی جاری، شرکت اپل یک تبلیغ برای آیپد‌ پروی ۱۲.۹ اینچی خود عرضه کرد. در این تبلیغ گفته می‌شود که این تبلت به دلیل داشتن کیبورد هوشمند می‌تواند نقش یک کامپیوتر را ایفا کند یا در واقع آنچه از یک کامپیوتر می‌خواهید را بهتان بدهد.

مایکروسافت در یک حرکت هوشمندانه یک تبلیغ طعنه‌آمیز ساخته که در آن سرفیس پرو ۴ در کنار آیپد پرو قرار دارد و دستیارهای صوتی هوشمند این دو دستگاه در حال گفتگو با یکدیگر هستند.

در این مکالمه سیری دستیار هوشمند اپل می‌گوید که کیبورد داشتن آیپد پرو را جشن گرفته است. کورتانا دستیار صوتی هوشمند مایکروسافت از سیری می‌پرسد در حالی که سرفیس پرو ۴ علاوه بر داشتن کیبورد می‌تواند نسخه کامل برنامه آفیس را هم اجرا کند و ترک پد هم دارد آیپد پرو دقیقا چه چیزی را جشن گرفته؟ سیری هم در جواب ظاهرا عقلش سر جایش می‌آید و می‌گوید که واقعا دلیلی برای جشن گرفتن وجود ندارد. آنچه مایکروسافت از طریق این تبلیغ قصد بیان آن را دارد این است که سرفیس پرو ۴ مایکروسافت به مراتب کامپیوتر قوی‌تر و محصول قدرتمندتری است. در ادامه می‌توانید هر دوی این تبلیغ‌ها را ببینید:

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۷ دیدگاه
  1. Avatar محمدرضا

    بعنوان کسی که هم ایپد داره و هم سرفیس،حتی تصور مقایسه قدرت و قابلیت ها و امکانات سرفیس و ایپد پرو هم مضحک و خنده دار و عجیب هست مث اینه که ژیان سی سال پیش رو با مازراتی سال مقایسه کنیم…..اما مهمترین مزیت ایپد وزن کمترش هست همین که صدوبیست گرم سبک تر هست باعث میشه وقتی فقط قصد مطالعه داشته باشی استفاده ازش راحت تر باشه…اما اگر کسی فقط یکی از این دو رو بخواد و بجز شواف براش کاربرد واقعی هم داشته باشه…مسلما انتخاب سرفیس هست….اینجا مقایسه بین نوت و ایفون نیست که بهرحال هر کدام مزایایی داشته باشن و مثلا نوت با فاصله کم در مجموع پیروز میدان باشه….فاصله سرفیس با ایپد پرو خیلی زیاد هست

  2. Avatar محمد

    به نظرم باید دید از هر دستگاهی چه استفاده ای میشه.
    من با خیلی از نرم افزارهای تخصصی کار میکنم از متلب گرفته تا آباکوس و سپ. برای کارم به یه سیستم متوسط به بالا نیاز دارم که پلتفرمی روش باشه برای نصب این نرم افزارها. طبیعتا جز ویندوز انتخاب دیگه ای نخواهم داشت. و برای سبکی و توانایی حمل بالا باید وزن دستگاهم کم باشه.

    برای من سرفیس نه فقط بهترین بلکه تنها انتخابه.

    اما اگه کارام صرفا در حد کاربری های عمومی باشه مثلا بخوام گوشی موبایل بخرم یا تبلت میرم سراغ اپل.

    آیپد پرو حتی پلتفرم مک رو هم نداره و آی او اس روش نصب هست.
    پس حتی از دید اپل هم نمیتونه نقش کامپیوترها رو ایفا کنه.

    بدون تعصب به قضیه نگاه کنید دوستان.

    1. Avatar reza sa

      سلام دوستان من کاری به اپل ندارم ولی به نظرم اگه بخواهیم مایکروسافت رو با اپل مقایسه کنیم اطلا کاری بی معنا و مفهومه چون شرکته بزرگی که سال های سال کارش تخصوصش و تمرکزش روی pc ها و نرم افزار های مختلف مرتباط باpc ها بوده با شرکت نو پایی که تازه در آغاز راه تبلت به عنوان pc قرار داره عمرا و ابدا قابل قیاس نیست و درمورد اسمارتفون ها هم شرکت الجی به نظرم فوقالعاده ست خودم خیلی از موبایل های پرچم دارش استفاده میکردم و میکنم خیلیم راضیم از امکانات و پشتیبانی های نرم افزاریش در اتمام بحثم خدمت دوستان گلم عرض کنم من قصدتوهین و تخریب هیچ شرکتی رو نداشتم و ندارم و آینده درخشانی رو برای شرکت های مایکروسافت و الجی و سامسونگ میبینم و بس باتشکر از سایت بسیار خوب دیجی کلا

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه