[ویدیو] تست سقوط ال‌جی V20

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سروصدای ال‌جی V20 در رسانه‌ها حالاحالاها ادامه دارد و بازار تست‌های مختلف روی این دومین پرچم‌دار ال‌جی در سال ۲۰۱۶ داغ است. ال‌جی V20 گوشی‌ هوشمندی که با نمایشگر بزرگ ۵.۷ اینچی‌اش در واقع مرز فبلت و گوشی قرار دارد، با ادعاهای زیادی به‌خصوص درمورد کیفیت صدا و ضبط تصویر و ویدیو، به رقابت با گوشی‌های مدعی دیگر آمده است.

اما جدای از ویژگی‌هایی مثل صدا و تصویر و رابط کاربری، چیزی که در ال‌جی V20 مثل V10 توجه کاربران را به خود جلب کرده، جنس بدنه‌‌اش است. جنس بدنه‌ی V20 از آلومینیوم AL6013 است؛ یعنی همان فلز بسیار مقاومی که در صنایع هوایی و دریایی استفاده می‌شود. به همین خاطر است که ال‌جی V20 موفق شده گواهینامه‌ی نظامی MIL-STD-810G را برای مقاومت در برابر شوک و ضربه دریافت کند. در ویدیویی که در ادامه می‌بینیم، روی این گوشی ساخته‌شده از مواد مقاوم تست سقوط انجام گرفته است.

طبق روش‌های مرسوم تست‌های سقوط، گوشی باید در هر تست از چند جهت و از ارتفاع‌های متفاوت سقوط کند. در بعضی تست‌ها از دستگاه‌های خاص داخل آزمایشگاهی استفاده می‌شود اما بعضی تست‌های دیگر در محیط معمولی مثل خیابان و پارک یا خانه و محل‌کار صورت می‌گیرند که شبیه‌سازی بهتری انجام بگیرد. ال‌جی V20 در این ویدیو در محیط بیرون ابتدا از پشت بدنه، سپس از پایین و بعد از نمایشگر از دست‌های کارشناس ویدیو سقوط می‌کند و سپس این کار توسط همکار بلندقدتر او صورت می‌گیرد تا اندازه‌ی ارتفاع‌های متفاوت در ارزیابی‌ها در نظر گرفته شوند. همان‌طور که به‌خاطر قاب پشتی و همچنین باتری جداشدنی گوشی انتظارش را داریم، در بیش‌تر مواقع پشت گوشی بر اثر افتادن باز می‌شود و گاهی باتری هم بیرون می‌افتد اما در مجموع به اعتقاد کارشناس ویدیو این جداشدن‌ها آن‌قدرها هم بد نیستند. چیزی که درمورد سقوط گوشی بسیار مهم است، میزان مقاومت نمایشگر است که البته درمورد ال‌جی V20 درباره‌ی این موضوع هم می‌توانید با تماشای ویدیوی تست سقوطش بیش‌تر بدانید.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را با زیرنویس فارسی ببینید.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar kamrani

    سلام.کی ایم گوشی موجود میشه؟

  2. Avatar RADO

    نه به عنوان یک گوشی مقاوم در برابر ضربه
    اما برای یه گوشی هوشمند فوق العاده بود

  3. Avatar مهدی

    واقعا مثل گلکسی نوت ۷قدرتمند و مقاوم است

  4. Avatar Yasin

    تو ویدیو همه ش از منفجر شدن حرف میزد . ایا شما هم ب همون چیزی فکر میکنید ک من فکر میکنم؟ تیکه ای بود ک به گوشی های سامسونگ انداخت؟؟????????

    حقیقتا خوب دووم اورد . نفر دوم قد نبود ک نردبون بود!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه