[ویدیو] تست سقوط Moto Z Force در مقابل گلکسی S7 Active

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تست سقوط گوشی‌های پرچم‌دار، ممکن است برای شما هم مثل خیلی‌های دیگر دردآور باشد؛ شاید هم شما از آن دسته طرفدارهای پروپاقرص از پا در آوردن گوشی‌های مدعی باشید! به‌هرحال این ژانر را دوست داشته باشید یا نه، باید به اطلاع‌تان برسانیم که گوشی جدید موتورولا Moto Z Force به‌تازگی در تست سقوط، مقابل گلکسی S7 اکتیو قرار گرفته است.

S7 اکتیو یکی از مدعیان اصلی گوشی‌های مقاوم در دنیاست و موتورولا Moto Z Force با نمایشگر نشکن به بازار معرفی شده است.

این مقایسه در نظر اول شاید کمی نامعقول به نظر برسد اما همان‌طور که می‌دانید S7 اکتیو یکی از مدعیان اصلی گوشی‌های مقاوم در دنیاست (تست سقوط این گوشی در مقایسه با گلکسی S7 را می‌توانید اینجا ببینید) و موتورولا Moto Z Force با نمایشگر نشکن به بازار معرفی شده است.

طبق روال بیش‌تر تست‌های سقوط، این‌بار هم هردو گوشی در چهار مرحله مورد آزمایش قرار می‌گیرند و درصورت از کار نیفتادن هردو گوشی، نوبت به مرحله‌ی ویژه می‌رسد. در مراحل اول تا چهارم تست، گوشی‌ها از قسمت پشت، کناره، پایین و جلوی بدنه از ارتفاع یک متری سقوط می‌کنند. در مرحله‌ی پنجم یا مرحله‌ی ویژه هردو گوشی آن‌قدر سقوط می‌کنند که بالاخره یکی از کار بیفتد و عنوان برنده را به دیگری بدهد.

اگر بخواهیم نتیجه‌ی همه‌ی مراحل را در رقابت میان S7 اکتیو و Moto Z Force لو بدهیم، لذت تماشای ویدیو را برای دلباختگان تخریب گوشی‌های مدعی! از بین برده‌ایم. تنها در همین اندازه بگوییم که Moto Z Force خوب ظاهر می‌شود و کار به مرحله‌ی ویژه می‌کشد. در انتهای ویدیو جدولی را می‌بینید که نتایج تست سقوط گوشی‌های مختلف را با هم مقایسه و طبقه‌بندی کرده است.Moto Z Force در این فهرست جای بسیار خوبی دارد.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی تست سقوط S7 اکتیو و Moto Z Force را ببینید.

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ساسان

    باسلام
    مطالب تان خوب واموزنده است ولی توضیحات خیلی کم و گذراست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه