[ویدیو] تست شکنجه‌ی HTC 10

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

کسانی که جری ریگ (Jerry Rig) را می‌شناسند، خوب می‌دانند او یک شکنجه‌گر قهار گوشی‌های هوشمند است! تقریبا هیچ پرچم‌داری از زیر دست این کاربر یوتیوب در نمی‌رود و حالا نوبت ویدیوی شکنجه‌ی HTC 10 است.

جری ریگ این‌بار سراغ HTC 10 رفته و ویدیوی تست مقاومت در برابر خط‌وخش، ضربه، آتش و خم شدن آن را در یوتیوب و همچنین وب‌سایت شخصی‌اش منتشر کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت نتیجه چندان دلچسب نبود اما تست خط‌وخش HTC 10 نشان داد نمایشگر این گوشی با لایه‌ی محافظ Gorilla Glass نمره‌ی ۷ را در مقاومت دریافت می‌کند. با این‌وجود این نمایشگر از پس مقاومت در برابر خش‌های عمیق برنمی‌آید. در عوض این محافظ به‌خوبی در برابر آتش ظاهر شد و با این‌که همه‌ی پیکسل‌های نمایشگر در ابتدا سیاه شدند، پس از چند لحظه دوباره بازیابی شده و به‌ حالت اول برگشتند.

بدنه‌ی تمام‌فلزی و بدون هیچ‌گونه رنگ یا افزودنی پلاستیکی، باعث شد HTC 10 به‌خوبی خود را در برابر خط‌‌‌ و خش محافظت کند

نکته‌ی دیگری که در این ویدیو مشخص شد، این است که دوربین جلوی این گوشی سیستم محافظت بهتری نسبت به پرچم‌دار قبلی HTC یعنی M9 دارد و این به‌خاطر جایگزین کردن شیشه با پلاستیک است.

همچنین بدنه‌ی تمام‌فلزی و بدون هیچ‌گونه رنگ یا افزودنی پلاستیکی، باعث شد HTC 10 به‌خوبی خود را در برابر خط‌ و خش محافظت کند؛ طوری‌که خط کلید روی بدنه‌ی آن جای کمرنگی باقی گذاشت. به‌جز این‌ها جری فهمید سنسور اثر انگشت این گوشی با این‌که به‌راحتی خط می‌افتد اما قابلیت خود را تا حد زیادی حفظ می‌کند.

HTC 10 با بدنه‌ی فلزی محکمش دربرابر خم شدن هم مقاومت زیادی از خود نشان داد. برخلاف M9 این گوشی بدون شکستگی در آزمون خم شدن بیرون آمد.

با دیجی‌کالامگ همراه باشید و ویدیوی جری ریگ از تست مقاومت HTC 10 را ببینید… البته اگر طاقتش را دارید!

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar میلوو

    “همان‌طور که انتظار می‌رفت نتیجه چندان دلچسب نبود” ؟؟!!؟!
    بقیه ویدئوهای جری ریگ رو دیده اید؟ مثلا ویدئوی nexus 6p رو؟ یا ویدئوی بهترین هاش رو: سامسونگ note 5 و موتورولا pure edition ؟! چطور می گین همانطور که انتظار می رفت نتیجه چندان دلچسب نبود؟ نتیجه خارق العاده بود. گوشی حتا خم هم نمیشه. خود جری ریگ میگه incredible!
    من به هیچ وجه طرفدار htc نیستم و به نظرم این گوشی از نظر میزان مقاومت هم رده سامسونگ note 5 و موتورولا pure بود.

  2. Avatar sina js

    جالب بود!!!!شما اول خبر میگید نتیجش اصلاً دلچسب نبود ولی توی ویدیو همش داره ایول میگه بهش!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه