[ویدیو] آزمایش موفقیت‌آمیز اولین ماشین مسابقه‌ای خودران

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدودا یک سال پیش بود که اخباری درباره خودروهای جدید Roborace خواندیم. سری ماشین‌های خودران مسابقه که فصل آینده همزمان با برگزاری مسابقات فرمول E قرار بود در مسابقاتی خاص شرکت ‌کنند. اما از زمان خواندن این خبر تا امروز جزییات چندان زیادی منتشر نشد و این شرکت نشان داد که در زمینه انتشار اخبار حسابی محتاط است.

Sam_Christmas_4_1024.0

حال یک ویدیوی کوتاه منتشر شده که یک نمونه از این ماشین‌های خودران را بهمان نشان می‌دهد. در این ویدیو سرعت ماشین خودران به چیزی در حدود ۲۹۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. یک راننده ماشین را در مسیر مسابقه قرار می‌دهد و بعد ماشین خودران را در حال حرکت می‌بینیم. گفته شده این خودرو که فعلا DevBot نام دارد فردا ۳ شهریور اولین رونمایی عمومی خود را خواهد داشت. ظاهرا برای ۶ ماه آینده به بسیاری از گروه‌های دانشگاهی، متخصصان تکنولوژیک و علاقه‌مندان دیگر فرصت دیدار از این خودرو داده شده است.

Sam_Christmas_3_1024.0

باید دید این خودروها در ادامه راه به چه شکل تکامل می‌یابند. احتمالا در ماه‌ها و سال‌های آینده دیدن مسابقه میان ماشین‌های خودران هم چندان اتفاق عجیب و غریبی نخواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدیوی کوتاهی مربوط به این ماشین خودران را ببینید:

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه