[ویدیو] خلاصه‌ی کنفرانس اپل را در ۱۰ دقیقه تماشا کنید

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شب گذشته کنفرانس توسعه‌دهندگان (WWDC 2016) اپل برگزار شد. در طول این کنفرانس قابلیت‌ها و برنامه‌های جدیدی که اپل قصد دارد در اختیار کاربران قرار دهد، معرفی شدند.
اپل هر سال در جریان کنفرانس WWDC نسخه‌ای اولیه از نرم‌افزارش برای Mac و iOS را عرضه می‌کند و دیشب هم این سنت با معرفی iOS 10 و سیستم‌ عامل کامپیوترهای اپل با نام جدید macOS Sierra حفظ شد. طبق چیزی که اپل در این کنفرانس اعلام کرد، اپلیکیشن Messages در iOS 10 با تغییرات زیادی همراه خواهد بود. این تغییرات شامل پشتیبانی بیشتر از محتوای چندرسانه‌ای، ایموجی‌ها و روش‌های جدیدی برای مشارکت توسعه‌دهندگان در ایجاد عملکردهای جدید خواهد بود.
دوسال پیش شرکت اپل یک زبان برنامه‌نویسی جدید به نام سوئیفت را معرفی کرد که در این دو سال مورد اسقبال کدنویسان قرار گرفت. اپل در این کنفرانس از یک برنامه‌ی جدید رونمایی کرد. برنامه‌ای به نام Swift Playground که با هدف آموزش اصول اولیه کدنویسی به کودکان ساخته شده. Playground اصول اولیه‎ی کد‌نویسی مثل حلقه‌ها و شرط‌ها را آموزش می‌دهد. در این برنامه از یک شخصیت انیمیشنی هم استفاده شده تا فرایند یادگیری برای کودکان جذاب‌تر شود.
در طول کنفرانس اپل رسما از iOS 10 پرده‌برداری کرد. اگر ویدیو را مشاهده کنید خواهید دید به این نسخه از سیستم عامل  شرکت اپل، ۱۰ قابلیت جدید اضافه شده‌ است. اپل درهای سیری را به روی توسعه‌دهندگان باز کرده است. از این به بعد در اپ‌هایی مثل وی‌چت، واتس‌اپ، اوبر، دیدی، اسکایپ و چندین و چند اپ دیگر می‌توانید از سیری استفاده کنید.

پیش از این شایعاتی شنیده بودیم که Apple Pay دستخوش تغییر می‌شود. این تغییرات به حقیقت پیوستند و Apple pay می‌تواند برای پرداخت آنلاین هم استفاده شود. امکانات جدیدی نیز به Apple TV اضافه خواهد شد. حالا سیری می‌تواند میان ۶۵۰.۰۰۰ کانال و نمایش تلویزیونی مختلف جستجو کند و محتوای مختلف را بر اساس موضوع بیاید.

اگر پوشش زنده‌ی کنفرانس WWDC 2016 را از دست داده‌اید، نگران نباشید. ویدیوی بالا در ۱۰ دقیقه مهم‌ترین لحظات این کنفرانس را به شما نشان می‌دهد. دیجی‌کالا مگ شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کند.

‌

E3_News
Apple_WWDC2016_Banner200

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهران

    عالی بود
    این کارو حتما دوباره تکرار کنید. چون واقعا به جای یک ساعت ، ۱۰ دقیقه وقت میخواست

  2. Avatar سجاد

    واقعا کارتون توی تهیه این خلاصه عالی بود. ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه