ویدیو رانندگی خودکار مرسدس‌بنز S کلاس را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت دایملر که مالک مرسدس‌بنز است، به تازگی کلیپ جالبی را در سایت خود منتشر کرده است؛ کلیپ ۶۰ ثانیه‌ای که پیشرفت سیستم رانندگی خودکار بنز S کلاس را در خط تولید کارخانه خود نشان می‌دهد.

این کلیپ نشان می‌دهد که رویای رانندگی خودکار هم‌اکنون محقق شده و نیازی نیست به دنبال آن در آینده‌‌ای نزدیک و دور باشیم. سیستمی که به کمک سنسور، رادار و تجزیه تحلیل کامپیوتری می‌تواند تضمین کند که سرنشینان خود را بدون دخالت انسانی و به‌صورت هوشمند به مقصد برساند. در ادامه می‌توانید کلیپ رانندگی خودکار جدیدترین مدل مرسدس‌بنز اس کلاس را ببینید.

مرسدس‌بنز S کلاس به عنوان محصول لوکس و پرچم‌دار مرسدس‌بنز شناخته می‌شود. پیشینه این کلاس به بنز پونتون W180 سال ۱۹۵۴ میلادی برمی‌گردد. مدلی که در این کلیپ دیدیم، مرسدس‌بنز S560 است که به یک پیشرانه تویین توربو ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴ لیتر مجهز شده و می‌تواند توانی معادل ۴۶۳ اسب‌بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتون‌متر را تولید کند.

نیروی محرکه  S کلاس به تمام چرخ‌ها توزیع می‌شود که مرسدس‌بنز از این ویژگی به عنوان سیستم ۴Matic یاد می‌کند. این خودرو مصرف سوخت ترکیبی ۸.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را در کارنامه خود ثبت کرده است.

منبع: Daimler
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar گیگاپر

    بوس مرسدس بنز
    یکی از اینارو می خوامم خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه