[ویدیو] درباره‌ی سریع‌ترین پهپاد دنیا بیش‌تر بدانید

۲۳ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ساخت و ساز «پهپاد» (Drone) در نوع خودش جالب است. این دستگاه‌های پرنده در چند سال گذشته در حوزه‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفتند و کم‌کم افراد معمولی هم به ساخت چنین محصولاتی روی آوردند. حتی گروهی از نوجوانان با استفاده پهپاد دنبال یکسری دزد کرده بودند و آن‌ها را دستگیر کردند؛ اما موضوع مهم درباره‌ی این محصولات سرعت آن‌ها است. پهپادها آن‌طور که باید سریع نیستند و به همین دلیل شرکتی در ایالت یوتا کشور آمریکا، پهپادی با نام Teal ساخته که فعلا سریع‌ترین پهپاد تجاری دنیا به حساب می‌آید. این پهپاد می‌تواند با سرعت ۶۰ کیلومتر برساعت حرکت کند.

البته پهپاد Teal تنها ۱۰ دقیقه می‌تواند با این سرعت پرواز کند و پس از آن باتری‌اش به پایان می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پخش زنده‌ی ویدیو با کیفیت ۷۲۰p  اشاره کرد. این محصول توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K هم دارد.

برخلاف سایر پهپادها این محصول کنترل مخصوص خودش را ندارد. به جای یک کنترل خاص، اپلیکیشنی برای آن طراحی شده که روی انواع تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها نصب می‌شود و به وسیله‌ی آن می‌توان Teal را کنترل کرد.

این پهپاد در اواخر سال ۲۰۱۶ با قیمت ۱۲۹۹ دلار بفروش می‌رسد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این محصول را ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احمد

    باسلام.احتمالا خبر قدیمی باشد.چون پهپاد فانتوم ۴ شرکت dji که تقریبا یک سال است رونمایی شده(اسفند ۹۴)باسرعت ۷۲ کیلومتر برساعت حرکت می کند.درضمن قیمت جهانی آن نیز ۱۱۹۹ دلار است و تجاری شده و به تولید انبوه نیز رسیده است.
    بااحترام

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه