[ویدیو] شارژر بی‌سیم جدید سامسونگ؛ شارژ‌ سریع در ۱۰ دقیقه

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در میان سروصدای زیادی که اطراف گوشی آینده‌ی سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ وجود دارد، سامسونگ از وسایل جانبی موبایل هم غافل نمانده است. تبلیغ جدید شارژرهای وایرلس شارژ سریع سامسونگ این‌بار از شارژ ده‌دقیقه‌ای بدون نیاز به اتصال گوشی به USB حرف می‌زنند. پدهای شارژری که نسل قبلی آن‌ها بعد از عرضه‌ی گلکسی S6 Edge معرفی شدند، حالا در نسخه‌ی جدید معرفی شده و ویدیوی تبلیغاتی‌اش هم منتشر شده است.

بعد از این شارژ ده دقیقه‌ای می‌توانید تا ۱۲۰ دقیقه با گوشی‌تان مکالمه کنید یا ۳۰ دقیقه‌ای فیلم‌برداری کنید.

بعد از این شارژ ده دقیقه‌ای می‌توانید تا ۱۲۰ دقیقه با گوشی‌تان مکالمه کنید یا ۳۰ دقیقه‌ای فیلم‌برداری کنید، ۶۰ دقیقه در اینترنت گشت بزنید یا ۶۰ دقیقه بازی کنید. البته این شارژرها منحصر به گوشی‌های هوشمند سامسونگ نیستند و سایر تلفن‌های همراه هوشمند با برندهای دیگر هم (به‌شرطی که مجهز به فناوری شارژ سریع باشند) می‌توانند از آن استفاده کنند. اما طبق تجربه‌ای که از نسل قبلی این شارژرها وجود دارد، احتمالا گوشی‌های دیگر با این سرعت شارژ نمی‌شوند. چرا که بهره‌گیری از فناوری جدید شارژ سریع سامسونگ نیازمند بهینه‌سازی داخلی چیپ‌های گوشی است.

در معرفی شارژر جدید سامسونگ با نام Samsung Wireless Charger: Fast Charge هم مستقیما به نام گوشی‌های گلکسی S7، S7 edge، Note5 و S6 edge+ اشاره شده است. گفته شده به‌خاطر زاویه‌ی خاص این شارژر، کاربران حتی در هنگام شارژ گوشی‌شان هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

یا دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی محصول جدید سامسونگ را ببینید.

منبع: Samsung

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. پناه

    سلام.آیا گوشی سامسونگa3شارژر بی سیم ساپورت میکنه؟قیمت یک شارژر بیسیم خوب برای a3چند هست.سپاسگزارم

  2. یوسف

    این صدای اسکارلت جوهانسون بود.

    1. آزاد

      یوهانسُن

  3. Reza

    شارژ توی ۱۰ دقیقه؟؟امیدوارم بعد از چند ماه باطری همون شارژدهی رو داشته باشه :))))

  4. reza ch

    بسیار عالی
    دیجی کالا منتظریم تا بیاری 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه