[ویدیو] مراحل پیچیده‌ی ساخت تبلیغ همبرگر را ببینید

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا به حال فکر کرده‌اید تبلیغاتی که اجزای خوش رنگ و آب غذا را سر هم می‌کنند، چه فرآیندی را پشت سر می‌گذارند؟
حتما خیلی از شما تبلیغات برگر با همه‌ی ترکیبات‌اش را دیده‌اید که در مقابل دوربین لایه‌لایه به زیبایی روی هم قرار می‌گیرند. ممکن است این کار سحر و جادو به نظر برسد اما حقیقت این است که این کار با یک دوربین، چند اجزای مکانیکی معقول و بجا و البته شکیبایی لازم برای گرفتن تعداد عکس و فیلم مورد نیاز، قابل انجام است.
ویدیویی که مشاهده می‌کنید از پشت صحنه‌ی یکی از این ویدیوهاست و به لطف عکاس و طراح بصری آن، استیو جیرالت (Steve Giralt) از چگونگی ساخت این ویدیو برای‌مان می‌گوید. در طول این ویدیوی ۴ دقیقه‌ای، جیرالت قدم به قدم مراحل ساخت این آگهی بازرگانی را شرح می‌دهد، و می‌گوید چگونه مراحل در کنار یکدیگر قرار گرفته و پروژه‌ی نهایی را می‌سازند.
جالب‌ترین قسمت این ویدیو، صحنه‌ی افتادن برگر بود، که با استفاده از یک دوربین Phantom 4K متصل به یک بازوی رباتیک برنامه‌ریزی شده، فیلم‌برداری‌ شده بود. با همکاری کنترل‌کننده‌ی تصویری مرسوم به پاتریک، دستگاه ساخت خود جیرالت، اجزا در کنا هم گذاشته شده و فرود برگر را به شیوه‌ای بی‌‌نقص نشان می‌دهد.
در آخر، وقتی این صحنه با صحنه‌های دیگر ترکیب می‌شود، حاصل کارچیزی نیست جز فرود اجزای تشکیل‌دهنده‌ی برگر به شکلی درست و یکی پس از دیگری.
میزان تلاش برای ساخت ویدیویی به این کوتاهی باورنکردنی است. شاید به دیدن تبلیغاتی از این قبیل عادت کرده باشید اما با دیدن این ویدیو، دیگر تلاش پشت صحنه‌ی این ویدیوها را نادیده نخواهید گرفت. با دیجی‌کالا مگ این ویدیوی جالب را به تماشا بنشینید.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امیر

    پلیرتون خیلی کنده :((((
    یه فیلم چهار دقیقه ای رو نزدیک یه ربع طول کشید بیاره. البته کامل نه. آخراش بود که کلا منصرف شدم
    یه فکری کنید براش

  2. قلی

    کارش بسیار عالی و خلاقانه بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه